איך מקדמים מכירות ווינדוס פון 8? טיסה להופעה של ריהאנה

יורוקום, יבואנית נוקיה, מציעה למוכרים שלה להשתתף בהגרלה של טיסה להופעה של ריהאנה: "מבצעים הם חלק מהאופי של כלכלה חופשית ואמצעי שיווקי לגיטימי"

מה עושים כדי למכור מכשירי ווינדוס פון 8? יורוקום, יבואנית נוקיה בארץ, מציעה למוכרים שלה אפשרות להשתתף בהגרלה ולזכות בטיסה להופעה של ריהאנה. יורוקום עושה זאת כדי לקדם את מכירות מכשירי הווינדוס פון 8 החדשים שלה.

המבצע מתקיים אצל כל מפעילות הסלולר הגדולות בארץ, במסגרת מסע שיווקי חסר תקדים שהיא מנהלת.

ההתנהלות של יורוקום אינה יוצאת דופן, אולם יש לציין כי יש כיום בשוק מספר חד-ספרתי של אפליקציות מקומיות שמתאימות לטלפונים האמורים. בנוסף, לא ניתן להשתמש בטלפונים הללו בשירות המייל ג'ימייל בעברית (המיילים מגיעים בג'יבריש). בנוסף, שירות המייל החינמי של מיקרוסופט - אאוטלוק.קום - סובל מבאג שלא מאפשר להשתמש בו באופן תקין.

מיורוקום, יבואנית נוקיה, נמסר: "כמו כל יצרן בשוק, יש מדי פעם מבצעים למוכרים. מדובר במבצעים שנעשו בעבר ונעשים כיום על-ידי כל היצרנים בשוק: דוגמת סמסונג, סוני, LG ואחרים. המבצע הוא בכל הרשתות ועל כל ליין המוצרים שלנו - ZTE עם מערכת ההפעלה של אנדרואיד, מובייל עם מערכת הפעלה של נוקיה והלומיה עם מערכת ההפעלה של ווינדוס פון 8. מבצעים הם חלק מהאופי של כלכלה חופשית ואמצעי שיווקי לגיטימי".