מניית היום: קיבלה אישור לשיווק מוצר בסין - ומזנקת 26%

אי.טי.ויו מדיקל הודיעה כי קיבלה אישור ה-SFDA - ארגון המזון והתרופות הסיני, למוצר החברה ה-VivaSight SL, לצורך שיווקו והפצתו בסין

אי.טי.ויו מדיקל , העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מכשור רפואי בתחום הפיסיולוגיה הנשימתית, הודיעה כי קיבלה אישור ה-SFDA - ארגון המזון והתרופות הסיני, למוצר החברה ה-VivaSight SL, לצורך שיווקו והפצתו בסין.

זאת, בהמשך להתקשרות החברה בהסכם הפצה בלעדי עם China National Pharmaceutical Foreign Trade Corp.

מכשירי ה-VivaSight משמשים לניטור רציף של דרכי הנשימה העליונות, בין היתר בפרוצדורות ניתוחיות של בית החזה הכוללות בידוד ריאה או ניטור מיקום חסם סימפון ריאתי ולניטור פרוצדורת פיום קנה ביחידות טיפול נמרץ.

הבקשה לקבלת אישור SFDA הוגשה על ידי המפיץ הסיני ועם השגתו בפועל תחל פעילות ההפצה בסין של מוצר החברה, על פי הסכם ההפצה הבלעדי עם המפיץ הסיני, בהתאם לתנאי ההסכם.

עם השלמת תהליך קבלת אישור ה-SFDA ולקראת התחלת ההפצה על פיו, קיבלה החברה סך של כ-475 אלף שקל בגין הזמנה ראשונה של מוצרי החברה מהמפיץ הסיני, אשר סופקה במהלך הרבעון הראשון של שנת 2013.

ביל אדלמן, מנכ"ל החברה: "אישור הרגולציה הסיני לצד אספקת הזמנה ראשונה של מוצרי החברה למפיץ הסיני במהלך הרבעון הראשון של 2013 מהווה נדבך ראשון בחדירת החברה לשוק הסיני. הסכם הפצה זה מתווסף לשורת הסכמי ההפצה עליהם חתמה החברה עם מפיצים מובילים בגיאוגרפיות שונות ברחבי העולם על מנת להרחיב באופן עקבי את הטריטוריות בהן היא פועלת".