זה הזמן להתחדש: הנה חמש קולקציות לשדרוג המלתחה האביבית

לקראת האביב: קבלו את הקולקציות של בגדים ונעליים שטומנים בחובם גם בשורה חדשה ואופנתית

קפסולה

קרולינה הררה

חולצת האריג הלבנה והפריכה, העוגן הלא רשמי של המלתחה הגברית האלגנטית, ממשיכה לחצות את גבולות המגדר, והפעם זה קורה באופן מעורר השראה אצל המעצבת האמריקאית קרולינה הררה, שמצאה לנכון להקדיש לנושא קולקציית קפסולה חגיגית וחד-פעמית, הכוללת שמונה גרסאות שונות, ברוח הקלאסיקה המודרנית.

טווח מחירים: 1,240-2,400 שקל

להשיג בחנות המותג בקניון רמת אביב

עודף ממאה

מארשה בלרינה

בהשראת הדוכנים העירוניים בפריז, בקרוב תמצאו בקניונים אצלנו סלסלות נעליים מזמינות עם נעלי בובה, השטוחות והקלאסיות, בדגם אחיד ומנצח, ב-24 צבעים שונים. לכל נעל - שם של פרי או של פרח כמתבקש משוק פריזאי.

מחיר: 99 שקל

להשיג בקניון קריית אונו, קניון הזהב, סינמה סיטי ראשל"צ וקניון שבעת הכוכבים

עושים עלייה

Clover Canyon

למרבה השמחה, את מרבית הפוקוס באגף ההדפסים העונה, תפסו המעצבים של המותג קלובר קניון, שבחרו להחליף את דפוסי הפרחים הנדושים בחידושים מעניינים. לא בכדי, על אף גילו הצעיר, המותג האמריקאי החצוף והבועט הצליח לבסס את מעמדו בקרב הכוכבות הפאשוניסטיות כמו ביונסה ואן האתוואי. המעצבים עובדים בשיטת הטכנולוגיה החדשה שפוגשת את העולם הישן, עם בגדים בעיצובים קלאסיים-מודרניים, בהדפסים דיגיטליים מופשטים וייחודיים.

טווח מחירים: 1,290-2,500 שקל

להשיג בבוטיק Instyle, רמת אביב

חדש על המדף

יונייטד ניוד

זה ידוע שלנעליים הארכיטקטוניות של יונייטד ניוד קונספט עיצובי חד וברור, בעיקר בזכות העקבים המקוריים שהם בלתי ניתנים לחיקוי. לכן, ההודעה על פתיחתה של חנות דגל למותג בארץ, היא אחת הבשורות האופנתיות המעודדות של העונה. בדומה לחנויות המותג באמסטרדם ובניו-יורק, גם זו שאצלנו תעוצב כ"חנות מוחשכת", שמוארים בה רק המקומות שבהם מוצגים דגמי הנעליים.

טווח מחירים: 390-2,400 שקל

להשיג בחנות המותג, דיזנגוף 180, תל-אביב

שדה השיפון גרסת האוברסייז

תמר ברניצקי

בעדכונים מקוריים, אמנותיים ומתוחכמים, מעצבת הטקסטיל תמר ברניצקי מוכיחה כל פעם מחדש שצעיפי שיפון נשיים יכולים להיות אביזר ייחודי, שמוסיף להופעה אופי יצירתי. הצעיפים עשויים משיפון רך המתאים לאקלים הישראלי, בגדלים מגוונים. כל ציור מודפס על מספר מוגבל של עותקים.

טווח מחירים: 270-550 שקל

להשיג בקום איל פו, טולמנ'ס במוזיאון העיצוב חולון ובסטודיו המעצבת - בתיאום מראש

תמר ברניצקי / צילום: רן הלל
 תמר ברניצקי / צילום: רן הלל