קניון עיר ימים בנתניה יוצא בפעילות שיווקית לפני חג הפסח ומשקיע מיליון וחצי שקל באירועי לייף סטייל.
במסגרת הפעילות יוקמו בקניון מתחמי הדרכה בתחומי לייף סטייל, הום סטיילינג וסדנאות שונות.
המהלך הוא במסגרת ההיערכות לקניות לקראת החג.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.