הערב זה קורה: אירוע ראשון של "כלכלה על הבר" בת"א

"גלובס" מציג את האירוע הראשון במסגרת "כלכלה על הבר", הערב, ב-3 באפריל בסטורג' בת"א ■ פרופ' בנצי זילברפרב, מנכ"ל משרד האוצר לשעבר ודיקן במכללה האקדמית נתניה, יגיע לדבר על מצב המשק ותקציב המדינה

"גלובס" מציג את האירוע הראשון במסגרת פרויקט "כלכלה על הבר". האירוע יתקיים הערב, ב-3 באפריל (יום רביעי), בשעה 19:00 בפאב הסטורג' בת"א. באירוע נארח את פרופ' בנצי זילברפרב, מנכ"ל משרד האוצר לשעבר, שידבר על המצב המאקרו-כלכלי של המשק הישראלי ועל תקציב המדינה.

"כלכלה על הבר" הוא פרויקט הפקה ותוכן ייחודי השם במוקד את חשיבות הנגשתו של מידע כלכלי לציבור הרחב בכלל ואת נושא החינוך הפיננסי בפרט. במסגרת הפרויקט יקיים "גלובס" הרצאות ודיונים פתוחים בפאבים נבחרים ברחבי הארץ, לקידום תחום החינוך הפיננסי בארץ ולטובת הידע הכלכלי של הציבור. האירועים הבאים יהיו בירושלים חיפה, ובאר שבע.

(לפרטים נוספים על הפרויקט - לחצו כאן)

האירוע ייערך בפאב הסטורג' בת"א (רחוב דיזינגוף פינת אסתר המלכה, קומה 2), כאשר הדלתות ייפתחו לקהל הרחב ב-19:00 ואילו ההרצאה תחל בשעה 20:30. שימו לב שכלל המקומות השמורים מראש - נתפסו, אולם ניתן להקים מוקדם לתפוס מקומות פנויים נוספים, על בסיס "כל הקודם זוכה". אלה שכבר הזמינו מראש מקומות - שימו לב: לא יישמרו מקומות לאחר השעה 19:45. ליצירת קשר עם המקום לכל דבר ועניין, ניתן לפנות לכתובת Globes.storage98@gmail.com (נא וודאו שאתם מקבלים מייל חוזר מהמקום).

איך נבנה התקציב ומהו "הטייס האוטומטי"? מה משפיע על התקציב וכיצד ההתפתחויות הפוליטיות האחרונות ישפיעו על בנייתו? כיצד מצב המשק והתקציב משפיעים עלינו כאזרחים? כיצד נגזר יעד הגירעון, למה הוא קשור להעלאות מסים, ובכלל למה הוא חשוב? וגם - מה עדיף, תקציב שנתי או דו-שנתי? בהרצאתו ידון פרופ' זילברפרב בכל הסוגיות האמורות.

פרופ זילברפרב מכהן כיום כדיקן ביה"ס לבנקאות ושוק ההון במכללה האקדמית נתניה ונמנה על מקימי בית הספר. כמו כן, הוא חבר בוועדה המייעצת למועצה הלאומית לכלכלה, וכן בר דירקטוריון בקבוצת דלק, באנגל החזקות, בפריגו, ודירקטור חיצוני בבית ההשקעות אינפינטי.

זילברפרב הוא ד"ר לכלכלה (Ph.d), מאוניברסיטת פנסילבניה, פילדלפיה, ארה"ב (מנחה העבודה: חתן פרס נובל פרופ' לורנס קליין), יו"ר דירקטוריון בנק יורו-טרייד לשעבר, יו"ר דירקטוריון קרנית חברה לביטוח לשעבר, ויו"ר ועדת ההשקעות של כלל ביטוח וגמל לשעבר.

*** יש לכם שאלות למרצה? הצעות למרצים נוספים? רעיונות נוספים שלא חשבנו עליהם? שלחו מייל לגיא קצוביץ' ב- guy-k@globes.co.il.