yes משיקה: הממיר שיידע במה תרצו לצפות - וימליץ לכם

חברת הלוויין משיקה שירותים חדשים, כגון הקלטה בממיר מסוים וצפייה בהקלטה מכל הממירים בבית וכן מנוע המלצות שינתח את הרגלי הצפייה של הלקוח

‎‎חברת ‏yes‏ השיקה היום (א') 3 מהלכים בזירת שירותי התוכן, שנועדו להתמודד בצורה טובה יותר עם אתגרי החברה ועם השינויים בהרגלי הצפייה של הציבור. השירותים החדשים יוצעו בחינם ויהיו נגישים בעוד כמה חודשים - לאחר שהחברה תסיים ניסוי טכנולוגי בקרב כמה מאות נסיינים.

‏השירות הראשון, מולטי-רום, מאפשר ללקוחות לצפות בהקלטות מכל ממיר בבית, ואף להמשיך צפייה בהקלטה בין הממירים. לקוחות השירות, בעלי ממיר מקליט ‏HD‏ מסוג ‏yesMaxTotal‏, ולפחות ממיר ‏HD‏ נוסף, יוכלו לצפות בכל ההקלטות מהממיר המקליט - בכל אחד מממירי ה-‏HD‏ הנוספים.

בד-בבד ניתן יהיה לצפות גם בממיר המקליט בכל התכנים הנמצאים עליו או בכל אחד מהערוצים, ולצפות בכל תוכן אחר המוקלט על הממיר. כמו כן, ניתן יהיה להפסיק את הצפייה באמצעות ממיר אחד, ולהמשיך מאותה הנקודה בחדר השני.

‏השקה נוספת של החברה היא של גרסה חדשה לממירי ה-‏HD‏ של החברה לממשק המשתמש, שהחברה מציגה כלוקח השראה מעולמות מכשירי הטלפונים החכמים והטאבלטים, ומיישמם לטובת ממשק טלוויזיוני נוח.

לשמור על הפער

‏השירות השלישי הוא מנוע חיפוש המבוסס על המלצות של 10 מנועי חיפוש, ולפיהם הוא ממליץ על תוכניות ללקוחות בהתאם. השירות החדש לומד את הרגלי הצפייה של המשתמש ומסייע לו לבחור בתוכנית שונות על-פי העדפותיו.

‏רון אילון, מנכל ‏yes‏, הציג במסיבת העיתונאים סקרים המראים כי רוב הציבור רואה ב-‏yes‏ את חברת הטלוויזיה המתקדמת בישראל מבחינה טכנולוגית, והבטיח כי הפער הזה יישמר גם בעתיד.

השירות יוצע למרבית לקוחות החברה שהממירים שלהם מתקדמים מספיק. לקוחות בעלי ממירים ישנים יידרשו לשדרג בתשלום את הממירים שיש להם כיום לממירים מתקדמים יותר, התומכים גם בשירותי ה-VOD, בעלות של 99 שקל. ‏‎‎‏