בגלל הדרת הנשים: זיכיון רדיו קול ברמה יוארך רק בשנה

הרשות השנייה החליטה שלא להאריך את זיכיון התחנה החרדית ב-4 שנים, כיוון שהתחנה אינה מעלה לשידור נשים במהלך כל היום, אלא ברצועות מוגדרות בלבד

זיכיון תחנת הרדיו החרדית קול ברמה הוארך בשנה בלבד. מועצת הרשות השנייה החליטה שלא להאריך את משך השידור של התחנה הדתית-ספרדית בעוד תקופת זיכיון נוספת של 4 שנים, ואולם במועצה הוחלט שלא לאפשר זאת ולהאריך בתקופה של שנה אחת בלבד, אשר במהלכה ייבחן עתידה של התחנה.

את הקו התקיף נגד התחנה הובילו חברות המועצה דליה זליקוביץ ויוכי פלר, שמחו בעיקר על העובדה שהתחנה אינה מאפשרת להעלות לשידור נשים במהלך כל היום, אלא ברצועות מוגדרות בלבד.

כמו כן, התחנה לא השכילה למנות מנכ"ל קבוע ב-4 השנים הראשונות לשידורה, ולא עמדה במחויבויותיה בתחום משדרי ההתרמות, אשר הרשות השנייה מובילה קו תקיף נגדם.

מקול ברמה נמסר בתגובה: "למרות כל ההערכות, מועצת הרשות השנייה האריכה את זיכיון השידורים לתחנה ומכירה בחשיבותה של קול ברמה עבור המגזר הדתי-החרדי בישראל.

גורמים בתחנה מוסרים כי "מאז הקמת קול ברמה לפני 4 שנים לקחה התחנה את הבכורה, והיא משדרת מדי יום ל-200 אלף מאזינים ברחבי הארץ. הצלחתה של התחנה באה לידי ביטוי בנתוני סקר TGI לשנת 2012, מהם עולה כי קול ברמה היא התחנה הדתית-חרדית המואזנת ביותר בישראל. גם חברי המועצה המתנגדים לשידורי קול ברמה מבינים את מקומה בסדר היום הציבורי של המגזר הדתי-חרדי בארץ".