פסגות: קנו מניות הגז - אפסייד של 16% בקבוצת דלק

נעם פינקו, אנליסט פסגות ברוקראז', על סקטור הגז: "ב'תמר' רמת הוודאות הינה גבוהה ולאור ההתפתחויות האחרונות העלנו את שווי המאגר לכ-13.9 מיליארד דולר" ■ מה צופים בפסגות ברוקראז' לאבנר, דלק"ד, רציו וישראמקו?

"ב'תמר' רמת הוודאות הינה גבוהה ולאור ההתפתחויות האחרונות העלנו את שווי המאגר לכ-13.9 מיליארד דולר. 'לווייתן' הוא פרויקט ענק ומורכב הכולל מספר רב של תרחישים ורמות של אי וודאויות ולכן קשה יותר לתמחרו. עם זאת לאור ההתפתחויות האחרונות רמת הוודאות עלתה במעט וכיום אנו מעריכים את שוויו בכ-6.7 מיליארד דולר (ללא פוטנציאל הנפט)".

כך מציין הבוקר (ג') נעם פינקו, אנליסט פסגות ברוקראז', בסקירה על סקטור הגז הישראלי. פימקו מציין כי העלאות השווי נובעות "בין היתר מהפחתת שיעור ההיוון לאור השיפור בוודאות. נציין כי המודל שלנו כולל מס חברות בשיעור של 20% על המאגרים ותשלום מס על תקבולי עסקת וודסייד".

באופן כללי, מציינים בפסגות כי הסקטור מתומחר במחירים סבירים וממליץ על אבנר , דלק קידוחים ורציו ב"החזק", עם אפסייד של כ-5%.

בישראמקו צופים בפסגות אפסייד של 11% עם המלצת "קנייה", ואילו קבוצת דלק נסחרת לדעתו של פינקו ב-16% דיסקאונט, "בעיקר לאור העליות בדלק US והקטנת המינוף ואנו מעלים את המלצתנו לקבוצה לקניה".