הספקתם להתגעגע? Draw Something בדרך לגרסת המשך

שנה אחרי שיצרנית המשחק נרכשה על-ידי זינגה ב-180 מיליון דולר, OMGPOP מוציאה גרסה שנייה למשחק המובייל שהפך להצלחה מסחררת במהרה ושרמת העניין בו ירדה לאחר מכן בצורה דרמטית

שנה אחרי שיצרנית המשחק נרכשה על-ידי זינגה ב-180 מיליון דולר, המשחק Draw Something בדרך לגרסת המשך. בזינגה שמרו על הסוד מקרוב, אך לא לקחו בחשבון שאחד מבודקי הגרסה החדשה ידליף (אולי במכוון) את הנושא בטוויטר שלו.

כך, ריאן סיקרטס, איש הטלוויזיה ומנחה "אמריקן איידול", צייץ תמונה מהגרסה החדשה בחשבון שלו ועוד לפני שהשמועה הספיקה להתפשט במהרה, הגיע כבר האישור הרשמי. כתגובה לציוץ, כתב דן פורטר, מייסד יצרנית המשחק, חברת OMGPOP, שנרכשה על-ידי זינגה, כי אכן Draw Something 2 תגיע בקרוב למובייל.

מתמונת המסך שהעלה סיקרטס, בה מופיעים שניים משופטי "אמריקן איידול" - מריה קארי ורנדי ג'קסון - ניתן לראות פיצ'רים חדשים במשחק הסלולרי כמו בחירת רקעים וכן אפשרות לצ'אט במהלך המשחק עצמו. על-פי דיווחים קודמים, סיקרטס אמור להיות המפיק של הגרסה הטלוויזיונית של Draw Something, ככל הנראה בדמות שעשועון.

מבחינת זינגה, השקת גרסה שנייה למשחק היא בגדר סיכון מסוים. המשחק המקורי הפך להצלחה מסחררת במהרה, כשמדי יום שיחקו בו למעלה מ-15 מיליון משתמשים פעילים, הניב מאות אלפי דולרים ביום והגיע לשיא של 3,000 ציורים מדי שנייה. אך מעט אחרי שיצרנית המשחק נרכשה על-ידי זינגה, החלה ההתרסקות והעניין שגילו המשתמשים במשחק פחת באופן דרמטי.

עם זאת, פורטר אמר בחודש שעבר בראיון לאתר Mashable כי "אנחנו די יציבים עכשיו, עם מיליוני אנשים שמשחקים מדי יום ואנחנו עדיין אחד ממשחקי המובייל החברתיים הפופולריים בכל הזמנים בהתבסס על כמות המשתמשים היומיים הפעילים".

המשחק Draw Something הוא גרסה עדכנית של "תן קו". בכל תור צריך משתמש אחד לצייר על המסך מונח מסוים לחברו, והשני צריך לזהות אותו. עם התקדמות המשחק, צוברים נקודות שבאמצעותן ניתן לשדרג את שורת הצבעים במשחק וכן לקבל רמזים לניחוש הציורים השונים.