בלוז לחופש הגדול

"בית-ספר למוסיקה" נגמרה. עכשיו צאו לחופש ואל תרשמו אותנו גם לקייטנה

"בית-ספר למוסיקה", מסיבת הסיום, יום ג' 21:00, ערוץ 2 קשת

עבור מרבית ההורים, העונה האמיתית של מסיבות הסיום תחל רק בעוד כחודשיים-שלושה. אלא שלטלוויזיה עונות משלה, ויש תוכניות שצריך לנקות מהר מעל המסך, משל היו חמץ לקראת הפסח (ולפני שהרייטינג יורד בגלל תמורות החג).

העונה השנייה של "בית-ספר למוסיקה" תחגוג הערב (ג') את מסיבת הסיום שלה בתחושה טובה: הייתה עונה מוצלחת. זה לא רק הרייטינג (שכפי שנחזה כאן ערב העונה החדשה, לא "דגדג" את זה שהוריש לו "מאסטר שף", אבל שמר על אחוזים נאים למדי), אלא בעיקר הלגיטימציה:

אם בעבר ספגה קשת ביקורת על שימוש מוגזם בילדים ("מאסטר שף", "סופר נני", "בית-ספר למוסיקה" ועוד), הרי שהפעם היא דווקא קצרה שבחים על האופן שבו מתנהלת התוכנית (בלי מפסידים של ממש, אלא מצטיינים ומצטיינים מאוד. נוהל שהיה קיים, אגב, גם בשנה שעברה).

בביתי פנימה דווקא לא קנתה התוכנית הזאת אחיזה בלבבות, אבל ככל שהעמקתי לראיין את סביבתי, התברר כי מדובר בתוכנית פופולרית מאוד, כזאת שסוחפת גם מבוגרים וגם ילדים לשירה בציבור אל מול המסך.

רק הערה קטנה מתבקשת לנוכח "כוכב נולד" של "הגדולים" שתתרגש עלינו בעונה חדשה, "The Voice" שתחגוג במוצ"ש גמר שני ו"אייל גולן קורא לך" שהסתיימה לפני כשבועיים: עם כל הכבוד למוסיקה, יש לכם, זכיינים יקרים, שני ערוצי נישה לטובת העניין. זה לא אומר שלא צריך מוסיקה בערוץ 2, אבל לא הגזמתם קצת?

במילים אחרות: עם "בית-ספר למוסיקה" שמחנו ונהנינו. עכשיו צאו לחופש ואל תרשמו אותנו גם לקייטנה.