רוצים 2,000 דולר? מיקרוסופט מחפשת אפליקציות לווינדוס 8

מיקרוסופט מציעה למפתחי האפליקציות בין 100 ל-2,000 דולר לאפליקציות לעולמות של חלונות 8 והווינדוס פון 8 שלה ■ האפליקציה צריכה להיות יותר מתוחכמת מהצגה של עמוד אינטרנט

מיקרוסופט החליטה להגביר את הפעילות בתחום פיתוח האפליקציות לעולמות של חלונות 8 והווינדוס פון 8 שלה. על מנת לעודד מפתחים לייצר אפליקציות לפלטפורמות של ענקית התוכנה והחומרה, מיקרוסופט החליטה להתחיל לשלם כסף למפתחים.

מבצע קידום האפליקציות שמתקיים בשוק האמריקני, יאפשר למפתחים לקבל 100 דולר על כל אפליקציה שייפתחו, כאשר התשלום יכול להגיע עד 2,000 דולר. במקרה הזה, מדובר בפיתוח 10 אפליקציות לחנות של ווינדוס פון 8 ועוד מספר זהה של אפליקציות לחלונות 8 הפועלת במחשבים ובטאבלטים.

הכללים של המבצע הזה פשוטים. האפליקציה צריכה להיות יותר מתוחכמת מהצגה של עמוד אינטרנט והיא מוגבלת ל-10 אלף האפליקציות הראשונות.

גם בלקברי משלמת

מיקרוסופט היא לא היחידה שמשלמת למפתחים על פיתוח אפליקציות לפלטפורמה שלה. גם חברת בלקברי, המתחרה מול מיקרוסופט על המקום השלישי במערכות ההפעלה לסלולר, פועלת באותה צורה.

בלקברי הבטיחה בחודש מאי האחרון, תשלום של 10,000 דולר למפתחי האפליקציות למערכת ההפעלה החדשה שלה - בלקברי 10. בחברת בלקברי מבטיחים שהם ישלימו את סכום הכסף למפתחי אפליקציות שלא יצליחו להגיע להכנסות של 10,000 דולר בשנה הראשונה. כמובן שיש תנאים מקדימים לפרס הכספי הזה - האפליקציה חייבת להיות מאושרת על-ידי בלקברי, לפני שהיא נכנסת לתוכנית של החברה והיא גם חייבת לייצר הכנסות של לפחות 1,000 דולר בשנה הראשונה.

100 דולר למי שינצח את הלומיה

במיקרוסופט החליטו גם להביא את פרסומת הווידיאו שלהם לתחנות הטלוויזיה בארה"ב. החברה הציגה כבר לפני יותר משנה, סדרת פרסומות באינטרנט, בה עובד חברה מתחרה מול עוברי אורח באתגרים שונים עם הסמארטפון שלהם. עובד החברה כמובן משתמש במכשיר ווינדוס פון 8 ועוברי האורח מתמודדים עם האייפון או מכשיר האנדרואיד שלהם על פרס של 100 דולר. הפרסומת החדשה של החברה מציגה תחרות על ביצועי הצילום בלילה שמציע הלומיה 920 של נוקיה מול הגלקסי S3 של סמסונג.