הקול יכול: גמר העונה השנייה של "The Voice" רשם 39.6%

גמר תוכנית הריאליטי הפופולרית של רשת, בו זכתה לינה מחול מעכו, עקף את גמר העונה הראשונה שרשם רייטינג של 33.2% בשנה שעברה - עלייה של 19%

הניצחון הגדול אמש (מוצ"ש) של לינה מחול בגמר העונה השנייה של "The Voice" היה אולי קצת צפוי לאור הפופולריות שהזמרת הצעירה מעכו זכתה לה ברשתות החברתיות ובאינטרנט, אבל הרייטינג של תוכנית סיום העונה בהחלט הצליח להפתיע.

הגמר הניב רייטינג של 39.6% ועקף את הגמר של העונה הראשונה של תוכנית המוזיקה שקיבל 33.2% - עלייה של 19%.

המנטור של מחול, שלומי שבת, יכול בעיקר לחייך מהניצחון ומהרייטינג של הגמר, אליו נחשפו כ-1.5 מיליון צופים.

בתחרות על אהדת הקהל, נראה כי גמר "The Voice" של זכיינית ערוץ 2 רשת הצליח להעפיל על גמר העונה השנייה של "בית-ספר למוסיקה", תוכנית המוזיקה של קשת, שקיבל בשבוע שעבר רייטינג של 34.7%. עם זאת, גמר העונה הראשונה של "בית-ספר למוסיקה" עדיין הרחק בפסגה עם 41.6%.

בערוץ 10 שידרו במקביל לגמר "The Voice" שידור חוזר של תוכנית האוכל "המסע המופלא", שהניבה כצפוי רייטינג נמוך של 3.1%. באשר למהדורות החדשות בשבת, זו של ערוץ 2 רשמה רייטינג של 22.7%, והמגזין רשמה רייטינג של 7.8%.

ומה ביום שישי? הכמעט סנסציה של נבחרת ישראל מול כריסטיאנו רונאלדו ונבחרת פורטוגל הניב רייטינג גבוה של 23.5% לערוץ 1, בעיקר לאור העובדה שהמשחק שודר בשעות הצהריים המאוחרות ולא בשעות הפריים-טיים.

באשר למהדורות החדשות, "חדשות שישי" בערוץ 10 השיגה רייטינג של 6.1% - הגבוה ביותר ב-8 החודשים האחרונים. בערוץ 2 "אולפן שישי" השיגה רייטינג של 20.9%, ו"יומן" של ערוץ 1 רשמה 7.4%.