6 קומות וחניון ברחוב החשמונאים בת"א ב-64.5 מיליון שקל

מדובר בבניין בן 11 קומות ברחוב החשמונאים 100, בסמוך לפרויקט השוק הסיטונאי

עוד עסקה לקרן ריט 1 במתחם החשמונאים בתל-אביב. הקרן חתמה על הסכם לרכישת 60% ממגדל החשמונאים בעבור כ-64.5 מיליון שקל.

מדובר בבניין בן 11 קומות ברחוב החשמונאים מספר 100, בסמוך לפרויקט השוק הסיטונאי. ובמסגרת העסקה רכשה הקרן את חמשת הקומות העליונות בבניין, את קומת המסחר ואת החניון המשתרע על פני 4 קומות וכולל 179 מקומות חניה. את העסקה חתמה הקרן מול בעלים פרטיים. היקף קומות המשרדים והמסחר שרכשה הקרן עומד על כ-4200 מ"ר.

במקביל, התקשרה הקרן בהסכם לרכישת זכויות והתחיבויות המוכרים בחברת הניהול המתפעלת את הבניין. החברה דיווחה לבורסה כי הנכס מושכר ל-15 שוכרים לתקופות שכירות שונות, כאשר שיעור התפוסה הנוכחי הינו 98%. ה-NOI השנתי הצפוי לריט 1 משקף תשואה של 8%.

מדובר בעסקה נוספת שריט 1 מבצעת במתחם דרום הקריה בתל-אביב ובקרבת מתחם השוק הסיטונאי. בשנה שעברה רכשה הקרן כ-30% ממתחם המסחר "שרונה" הכולל את הבתים הטמפלרים בדרום הקריה ובנוסף רכשה במשותף עם פסגות את חלקה של חברת נכסים ובנין במגדל המילניום הממוקם ברחוב הארבעה.

שמואל סייד, מנכ"ל ריט 1 אמר היום: "מדובר בעסקה שהינה מבחינתנו המשך לעסקאות הקודמות של ריט 1 באזור זה, עסקת שרונה ועסקת המילניום. ריט 1 זיהתה את מתחם הקריה ואזור השוק הסיטונאי כמרכז המתהווה של תל-אביב. שיעורי התפוסה באזור זה הינם מהגבוהים ביותר ואנו צופים כי עם השלמת הפיתוח הצפוי באיזור: פרויקט השוק הסיטונאי, מגדלי חג'ג', הפרויקט החדש של עזריאלי וגני שרונה הביקושים אף יעצימו".