הראל השלימה רכישת קרנות כלל: תקלוט 60 עובדים

עם השלמת הרכישה מנהלת הראל פיננסים נכסים בהיקף של כ-48.5 מיליארד שקל, מתוכם כ-31 מיליארד שקל בקרנות נאמנות, כ-13.5 מיליארד שקל בניהול תיקים וכ-8 מיליארד שקל בתעודות סל

הראל פיננסים תשלים סופית את רכישת פעילות קרנות הנאמנות של כלל פיננסים תמורת 210 מיליון שקל ב-4 באפריל, לאחר שהיום הודיעה על מילוי כל התנאים המתלים. קרנות כלל מנהלות נכסים בהיקף של כ-15 מיליארד שקל.

במסגרת העסקה, שהושלמה תוך פחות מ-3 חודשים, תקלוט הראל כ-60 מעובדי כלל פיננסים. עם השלמת הרכישה מנהלת הראל פיננסים נכסים בהיקף של כ-48.5 מיליארד שקל, מתוכם כ-31 מיליארד שקל בקרנות נאמנות, כ-13.5 מיליארד שקל בניהול תיקים וכ- 8 מיליארד שקל בתעודות סל.

הראל תשנה את שמות הקרנות של כלל אך לא תבצע כל שינוי במדיניות ההשקעה של הקרנות. המיזוג עצמו יושלם עד חודש מאי. דורון שמר, אשר שימש כמנהל ההשקעות הראשי בכלל פיננסים, יכהן בשלב ראשון כמנכ"ל קרנות "הראל" ולאחר מיזוגן כמנהל מחלקת ההשקעות של קרנות "הראל פיא", בכפוף לאורי רבינוביץ', מנהל ההשקעות הראשי של הראל פיננסים.

"השקענו מאמצים רבים על מנת לקצר למינימום את תהליך הרכישה ואני שמח שיכולנו לקלוט מספר גדול של עובדים מקצועיים, מסורים וערכיים", מסר סמי בבקוב, מנכ"ל הראל פיננסים. "הדבר שהנחה אותנו היה הרצון להעניק ללקוחות את השירות המקצועי הטוב ביותר ואת ההמשכיות הנדרשת. לצורך כך פעלנו כדי לגייס נבחרת עובדים איכותיים שמצטרפים לנבחרת מוכשרת ומנוסה שקיימת בהראל פיננסים. אני משוכנע כי כבית השקעות, מהמובילים בישראל, נוכל להמשיך להציע ללקוחותינו וללקוחות כלל שמצטרפים אלינו, פתרונות ניהול השקעות איכותיים ומגוונים הנדרשים בעת הנוכחית וחווית שירות מקצועית".