החרדים: משפחה חרדית מקבלת 6,000 שקל בחודש

חדו"ש: בעיתון החרדי "משפחה" טוענים כי הנזקים למגזר החרדי כתוצאה מההסכמים הקואליציוניים יסתכמו ב-2.3 מיליארד שקל ■ אחת הפגיעות החריפות: הכנסת סעיף כושר ההשתכרות במכרזי "מחיר למשתכן"

6,000 שקל בחודש - זהו היקף ההטבות שמקבלת משפחה חרדית מהמדינה מדי חודש. כך הודו בסוף השבוע בעיתון החרדי "משפחה", כאשר הנתונים מפורסמים היום (א') ע"י עמותת חדו"ש.

בעיתון החרדי טוענים כי הנזקים למגזר החרדי כתוצאה מההסכמים הקואליציוניים יסתכמו ב-2.3 מיליארד שקל, כאמור 6,000 שקל בחודש למשפחה חרדית בממוצע. לפי החישוב מדובר בכ-71 אלף שקל בשנה.

בין היתר התייחסו בעיתון גם לכוונה להכניס את סעיף כושר ההשתכרות כקריטוריון במכרזי "המחיר למשתכן" של משרד השיכון. מדובר, כידוע, במכרזים לדירות מוזלות בהם ישנה היום העדפה לחרדים, אולם הכנסת סעיף כושר ההשתכרות תבטל העדפה זו.

"הציבור הישראלי הבהיר בבחירות האחרונות שאינו מוכן לשאת עוד בעול המימון של עשרות אלפי משפחות אברכים שבחרו לא לעבוד", מסר שחר אילן, סמנכ"ל בחדו"ש. "יש לקוות ששר האוצר לפיד יזדרז לממש את התחייבותו ולהתנות את הטבות הדיור והרווחה במיצוי כושר ההשתכרות כמקובל בעולם. רק כך ניתן יהיה להוציא את רוב הגברים החרדים לשוק העבודה".

כתבות נוספות בנושא:

גפני תוקף את שר האוצר לפיד: "כלכלה לא מנהלים בפייסבוק"

סל ההטבות שמקבל אברך - עד 4,800 שקל בחודש