"פורבס": שרה נתניהו - האישה החזקה בישראל; "אנרגיות של חור שחור, מעורבת במינויים רבים"

נתניהו הקדימה בדירוג את רקפת רוסק-עמינח, שרי אריסון ועפרה שטראוס ■ "היא מתערבת בכל הדרגים" ■ ולאיזה מקום הגיעה בר רפאלי בדירוג?

שרה נתניהו היא האישה החזקה בישראל - כך עולה מדירוג 50 הנשים החזקות בישראל של "פורבס" המתפרסם היום (א').

"נתניהו הקדימה בדירוג נשים מרשימות, גם כאלה שמובילות חברות ענק", נכתב ב"פורבס". "היא אמנם לא מחליטה על פעולה באיראן, על הורדת הריבית או על רפורמה נדל"נית, אך השפעתה נובעת בעיקר ממעורבותה במינויים רבים בסביבת ראש הממשלה. על-פי כמה מהמקורות שהתראיינו לפורבס מעורבותה במינויים אינה נעצרת בלשכת ראש הממשלה אלא גם בתפקידים משמעותיים בשירות המדינה. 'היא מתערבת בכל הדרגים', אמר אחד המקורות, 'בכירים כזוטרים'.

"אחד מהמקורבים לשעבר המשיל אותה לחור שחור, אישיות בעלת כוח אנרגטי ממוקד כל כך בתוך המערכת, שמסוגלת לשנות ולחולל סדרי מציאות חדשים בחלל הפוליטי בישראל בעוצמה אדירה - גם אם לא תמיד ניתן לראות או לזהות את מקור הכוח המניע".

במקום השני בדירוג 50 הנשים החזקות בישראל ממוקמת מנכ"לית בנק לאומי, רקפת רוסק-עמינח: "רוסק-עמינח הפכה למנכ"לית הצעירה ביותר בתולדות הבנק. בימים אלה היא חוגגת שנה באחד מתפקידי הניהול הבכירים והמשמעותיים ביותר בישראל, בבנק שזרועותיו מגיעות לכל פינה במשק, עם מוטת השפעה רחבה שכמעט ואין כדוגמתה".

במקום השלישי בדירוג ממוקמת שרי אריסון, במקום הרביעי עפרה שטראוס ובמקום החמישי קרנית פלוג.

לדירוג המלא - לחצו כאן