מלאו כיסיי במותגים: איך תיראה המלתחה של הילדים בקיץ?

הילדים שלנו ילבשו באביב-קיץ 2013 אופנה גלובלית, ממותגת ומעוצבת בדגמים על-זמניים, עם השפעות אמריקניות חזקות, נגיעות יוקרה וטיפות אחרונות של עיצוב מקומי

בין אם מדובר בהוצאה הגיונית או מושחתת, קשה להתכחש לקסם של קולקציות בגדי הילדים לעונת אביב-קיץ 2013. מקבץ חדשות על הפריטים האביביים שישלימו את המלתחה של הקטנטנים.

אגדה אורבנית בן סימון

אוסף נעלי הסניקרס של בן סימון מצליח לענוד את תואר היוקרה בכבוד גם בממדיו הקטנטנים. מדובר בקולקציה ססגונית ופרקטית להפליא והסוד הוא שהעיצובים אינם ילדותיים מדי ויש בהם אלגנטיות אורבנית, המאופיינת בעיצובים חדשניים ומעודכנים. כאלה שנדיר למצוא באגף ההנעלה של ילדים.

טווח המחירים: 225-295 שקל

להשיג באתר המותג bensimonisrael.co.il.

עולים חדשים מקגרגור

המותג האמריקני מקגרגור, שבימים אלה עושה את צעדיו הראשונים בשוק הישראלי, מביא אתו ארצה גם קולקציית ילדים מעוצבת בסגנון אולד-סקול אמריקני. בין היתר ניתן למצוא כאן ז'קטים בסגנון בייסבול, חולצות פולו ומכנסי ברמודה לבנים, ולבנות מוצעת קולקציה פרחונית מלבבת וססגונית, שמלות תחרה, סריגים מצוירים וז'קטים מעור צבעוני.

טווח המחירים: 120-400 שקל

להשיג בחנות המותג בקניון עזריאלי בתל אביב.

סיפורי בדים mish mish

מותג בגדי הילדים מבית סריגמיש מתחדש העונה עם פריטי לבוש זעירים בסגנון עדין ורומנטי, בדגש על צבעוניות פסטלית והשראות מעולם הטבע והים. לבנות מוצעות בין היתר שמלות כותנה יומיומיות, מכנסי ג'ינס וחצאיות, לצד אופציות חגיגיות יותר, המשלבות תחרה רכה ושיפון. לבנים מוצעים מכנסי ברמודה וג'ינס, ובאגף החגיגי מכנסיים מבדי דריל וחולצות מכופתרות עם הדפסי משבצות ופסים.

טווח המחירים: 30-150 שקל

להשיג בחנויות הרשת.

כמו גדולים פומה

המעצבים של פומה מקדישים תשומת לב רבה לפרטי הבגדים החדשים של הילדים. מדובר בקולקציה אופנתית ושובת לב של פריטי בייסיק, כמו חולצות טי מעוטרות, מכנסיים וקפוצ'ונים, במראה ספורטיבי קליל שהוקטנו למידות של ילדים.

טווח המחירים: 100-300 שקל

להשיג בחנויות הרשת.

הכחול הגדול ליווייס

קולקציית האביב של מותג הג'ינס (דנים) מציגה חשיבה הפוסלת מראש כל סיכוי לכך שמדובר בשאריות בדים מהקולקציה הבוגרת, כמו שנעשה במקרים רבים בקווי משנה מהסוג הזה. בקולקצייה החדשה של ליווייס קידס בולטת ההקפדה על עבודת חייטות ראויה שהופכת לסבוכה פי כמה בקנה מידה זעיר ומנפיקה שורה של מכנסיים וחולצות אריג מרשימות.

טווח המחירים: 100-400 שקל.להשיג בחנות המותג בנמל תל אביב.

מיני מי פלדיום

מותג הנעליים הוותיק חוזר בגדול, עם רוח גבית של רשת סטורי הקולית. בניגוד לדגם היחיד הנוסטלגי שלו, פלדיום מרחיב את היצע הדגמים והעיצובים גם באגף הקטנטנים. דגש על שימוש בחומרים קלים וצבעוניים כמו עור או קנבס בשינוי של בדים וסוליות הנכונים לעונה. האיכות, שפע הדגמים והצבעוניות הכובשת גורמים להתלבטות לא פשוטה.

טווח המחירים: 250-330 שקל. להשיג ברשת סטורי.