לא אגרטל ולא מקרמיקה: כמה יעלה פטנט ההגשה המסתורי?

המוצר הגיע לארצנו בשבוע שעבר, לאחר שכיכב במוזיאון לעיצוב באיטליה, ואם תסכימו להיפרד מ-600 שקלים הוא יוכל לשרת אתכם במטבח או על שולחן האוכל ובעצם גם בכל מקום אחר בבית

בערב פסח התפעלנו כאן מעיצוב ישראלי מקורי של מפצחי אגוזים ייחודיים, אך השארנו אתכם עם חצי תאוותכם בידכם; המפצחים הנאים הוצגו בתערוכה של סטודנטים ולא ניתן לבזבז מעות על רכישתם. כפיצוי על התסכול, וכדי לאפשר לכם גם בפסח השתא ליהנות ממנעמיה של תרבות הצריכה ומחדוות הבזבוז, נציג בפניכם מוצר מסתורי למראה ומסקרן, המשלב עיצוב שימושי ואסתטיקה ייחודית. הוא הגיע לארצנו בשבוע שעבר, לאחר שכיכב במוזיאון לעיצוב באיטליה, ואם תסכימו להיפרד מ-600 שקלים הוא יוכל לשרת אתכם במטבח, על שולחן האוכל, להגשת תקרובת לאורחים, ובעצם גם בכל מקום אחר בבית.

החפץ המסתורי, שעונה לשם טוטם (Totem), הוא פרי מוחו היצירתי של המעצב האיטלקי אנריקו בוסה, בשיתוף בית העיצוב האיטלקי EME.

במבט ראשון הוא נראה כאגרטל קרמיקה נאה בגוני אפור ולבן - אבל אי-אפשר לשים בו פרחים והוא אינו עשוי מקרמיקה. הוא מורכב משש קערות בגוונים, בעיצובים ובגדלים שונים, שעשויות כולן ממלמין איכותי (שרף בעל פני שטח קשיחים), בטיחותי למאכל, הניתן לשטיפה במדיח הכלים.

בדקנו: כאשר מפרקים את מה שנראה כאגרטל מתקבלות שש קערות מעוצבות שאפשר לאכול מהן מזונות חמים וקרים, להגיש בהן כיבוד לאורחים, או לאחסן בהן מגוון שאריות מארוחות החג. לאחר השימוש, בעת הנחת הקערות זו על-גבי זו, מתקבל מחדש אותו חפץ נוי המזכיר אגרטל, כאשר קווי החיבור בין הקערות מזכירים בצורתם חלוקי נחל, אשר היו לדברי המעצב מקור ההשראה ליצירה.

600 שקלים ברשת חנויות סוהו