נפתלי בנט: "המלחמה במונופולים היא מלחמה ציונית"

שר הכלכלה נאם הערב בפני בכירים בתעשייה הישראלית בכנס יקירי התעשייה, שהתקיים ביוזמת התאחדות התעשיינים, במלון דן פנורמה בתל-אביב

תעשייה הישראלית היא סוס העבודה של הציונות שמושך אחריו את כל עם ישראל. הסוס הזה כרוך בסיכונים ביוזמה וביצירתיות", כך אמר שר הכלכלה נפתלי בנט, שנאם בפני בכירים בתעשייה הישראלית בכנס יקירי התעשייה שהתקיים הערב (ה'), ביוזמת התאחדות התעשיינים, במלון דן פנורמה בתל-אביב.

בנט ברך את יקירי התעשייה ואמר: "אתם אלה המייצרים את מקומות העבודה ואת ההכנסות למשק הישראלי. רק שבמקום לשים מדליות, המדינה - שלא בכוונה - שמה שקי חול. מרוב שמעמיסים על הסוס הוא גווע ואז הוא יוצא לרוץ במדינה אחרת ואנחנו הם אלה שמפסידים".

"אתם החלוצים האמתיים של 2013. המשימה שלי כשר הכלכלה היא לצמצם את החסמים והביורוקרטיה ולייצר כוח עבודה נגיש", אמר בנט. "אני מתכוון לפלס את הדרך וללמוד את הדרכים להסרת החסמים העומדים בפניכם. ראו בי שליח לדבר הזה".

"המלחמה במונופולים היא מלחמה ציונית ואחת המשימות המרכזיות של מדינת ישראל. חייבים לפתוח את הכלכלה הישראלית אחרת לא נצליח לשמר ולהשאיר כאן אנשים טובים לאורך זמן. אני מודה לכם על פועלכם ובעיקר על כך שאתם מושכים את כלכלת ישראל קדימה".