בשל חובות לבנקים: רשת רהיטי שגם נסגרה

הרשת סגרה את 7 סניפיה, כל עובדיה פוטרו, ומספרי הטלפון בסניפים חסומים לשיחות ■ "על אף שזה היה באוויר, יום אחד הבנק פשוט סגר להם את הפעילות"

רשת הרהיטים לחדרי ילדים ונוער, שגם, נסגרה לאחרונה. הרשת סגרה את 7 סניפיה, כל עובדיה פוטרו, ומספרי הטלפון בסניפים חסומים לשיחות.

הסניפים נסגרו בו-זמנית בחיפה, נתניה, באר-שבע, מתחם איי.די.דיזיין בבני-ברק, ראשון-לציון, מודיעין, רמת-גן וירושלים.

הרשת נסגרה ככל הנראה בשל חובות לבנקים. "על אף שזה היה באוויר, יום אחד הבנק פשוט סגר להם את הפעילות", אומר גורם בענף ל"גלובס".

סגירת הרשת היא המשך בשרשרת קריסת רשתות מתחום עיצוב הבית שנסגרו. רק בשנה האחרונה סגרה הרשת קיקה השוודית את הסניף בישראל אחרי 9 חודשי פעילות בלבד, רשת המטבחים דו-איט נסגרה לאחר קשיים כלכליים, וגם רשתות הריהוט לילדים בנים-בנות ו-5 נגרים נסגרו.

מאות צרכנים נותרו עם הזמנות פתוחות שלא סופקו להם לאחר ששילמו עבור המוצרים מראש. היות והצרכנים נמצאים אחרונים ברשימת הנושים, רובם הפסידו את כספם.

לפי גורם אחר בענף, רשת שגם ניסתה לספק לאחרונה כמה שיותר פריטי ריהוט שהוזמנו על-ידי לקוחות.

בינואר השנה נפתח הסניף השביעי של הרשת בישפרו במודיעין בהשקעה מדווחת של 500 אלף שקל. הודעה אחרת של החברה הודיעה בתחילת השנה על השקת מחלקת אדריכלים ומעצבי פנים בהשקעה של 250 אלף שקל.

סניף רהיטי שגם הממוקם בשילת התנהל בזכיינות זה 12 שנה, והוא פועל בחודשים האחרונים עם ספקים אחרים תחת שם אחר, אחרי שנפרדו משגם בהסכמת שני הצדדים.

הרשת הוותיקה הוקמה על-ידי אבי הבעלים, בתי ישר ששון. ההתמחות של רהיטי שגם הייתה קו מוצרים מודולאריים הנותן פתרון לחדרים קטנים באמצעות שילוב כמה פונקציות ברהיט אחד. לחברה הסכמים עם מועדוני צרכנות, בהם "קש בק" של בנק הפועלים ו"מפתח דיסקונט".

את תגובת בעלי הרשת לא ניתן היה להשיג.