דיירי מתחם פינוי-בינוי בר"ג בחרו באאורה לבצע הפרויקט

במסגרת הפרויקט הממוקם בשדרות התמרים ורחוב בן-גוריון בעיר תקים החברה 192 יחידות דיור שיחליפו 63 דירות שיכון ישנות הבנויות היום ב-6 בניינים

עוד פרויקט התחדשות עירונית לאאורה ישראל. כחודש לאחר שנבחרה על ידי ועד הדיירים ברמת השרון לביצוע פרויקט פינוי בינוי וימים ספורים לאחר שתוכנית אותה קידמה בקרית אונו, גם היא לפינוי בינוי קיבלה את אישור הועדה המקומית דיווחה היום החברה על פרויקט נוסף בתחום, הפעם ברמת גן.

החברה זכתה בהתמחרות שבוצעה על ידי בעלי הדירות במתחם בין החברות השונות שהגישו הצעה לקידום התוכנית וביצוע הפרויקט. עו"ד אילן שרקון ממשרד שרקון, בן עמי, רוזנבוים, אשר ושות' ערך את ההתמחרות בין המציעים השונים, וקידם את ההליך מול הועדה המקומית שאישרה אותו. יש לציין שהתוכנית טרם קיבלה את אישור הועדה המחוזית. אדריכלי הפרויקט הם אייל בליוויס ולאה שפרבר.

במסגרת הפרויקט הממוקם בשדרות התמרים ורחוב בן גוריון בעיר תקים החברה 192 יחידות דיור שיחליפו 63 דירות שיכון ישנות הבנויות היום ב-6 בניינים. על פי התכנון הקיים, ייבנה הפרויקט החדש במגדל בן 45 קומות ויכלול דירות בנות 4 עד 6 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים.

לדברי יעקב אטרקצ'י, בעלים ומנכ"ל חברת אאורה ישראל: "פרויקט זה מתווסף לפרויקטים נוספים בתחום הפינוי בינוי בהם זכינו לאחרונה, דבר המבסס את האחיזה הטובה שלנו בתחום ההתחדשות העירונית ואנו ממשיכים לבדוק פרויקטים נוספים בתחום באזורי הביקוש, מאחר ועתודות הקרע באזורים אלה התדלדלו".

כאמור, רק אתמול דיווחה אאורה ישראל כי הועדה המקומית בקרית אונו אישרה פרויקט פינו בינוי של החברה בעיר, במסגרתו תקים 617 יחידות דיור ב-8 בניינים, במקומן של 216 דירות ישנות בבנייני רכבת. בנוסף, לפני כחודש, זכתה החברה במכרז להקמת 630 דירות חדשות ב-12 בניינים ברמת השרון שיחליפו 180 דירות ישנות.