העיסוק החדש של רונאלדו הברזילאי: פוקר

כדורגלן העבר ישמש כפרזנטור של שירות הפוקר המקוון PokerStars, שהוקמה ע"י הישראלי ישי שיינברג; יצטרף לפרזנטורים אחרים מעולם הספורט

אחרי קריירה מפוארת שכללה כיבוש של יותר מ-400 שערים, זכייה ב-2 גביעי עולם במדי נבחרת "הסלסאו" ובאינספור תארים אישיים וקבוצתיים, רונאלדו הברזילאי פרש מכדורגל בשנת 2011 - אבל הוא ממש לא עסוק מאז במנוחה ורגיעה.

החלוץ לשעבר כבר הספיק להקים סוכנות ספורט בשם 9ine, שמשווקת ספורטאים ומפתחת אסטרטגיות פרסום בספורט למותגים וחברות; הוא השתתף בתוכנית ריאליטי בטלוויזיה הברזילאית, במסגרתה השיל קילוגרמים רבים ממשקלו; כעת, הוא חתם על חוזה עם ענקית הפוקר המקוון PokerStars - במסגרתו הוא ישמש כפרזנטור של החברה, וגם ישתתף כנציג שלה בטורנירי פוקר ובקידומים מסחריים כאלו ואחרים שהיא תעשה.

רונאלדו אינו הפרזנטור הראשון מעולם הספורט שמגייסת PokerStars, והוא מצטרף לשוער יובנטוס ג'יאנלואיג'י בופון, הטניסאי רפאל נדאל, טניסאי העבר בוריס בקר ושחקנית ההוקי שדה לשעבר של נבחרת פורטוגל, פטימה מוריירה דה מלו.

המטרה של PokerStars בהחתמתו של רונאלדו היא להגדיל את נתח השוק שלה בברזיל, ולפנות בעיקר לקהל חובבי הכדורגל הנרחב שמאייש את המדינה הדרום אמריקאית.

PokerStars הוקמה על-ידי הישראלי ישי שיינברג, ונחשבת לאחת ממפעילות הפוקר המקוון הגדולות בעולם.