עצמאים בשטח: מועדון צרכנות חדש יאגד את העצמאים

המועדון, "מעכל", מבטיח הטבות במגוון תחומים לצד הטבות ייעודיות לעצמאים

אחד היתרונות הגדולים שנהנים מהם מרבית השכירים בארץ היא אפשרות להצטרף למועדוני צרכנות שמקנים להם הנחות בתחומים שונים - החל ממועדון חבר, דרך מועדון הוט ועד מועדון ממברס, היי-טק זון או אשמורת.

מועדון צרכנות חדש פונה דווקא לקהל היעד אחר, קהל העצמאים ובני משפחותיהם. "יחד עם משפחותיהם, קהל היעד מונה כמיליון חברים, מספר דרור חיימוביץ', אשר הקים את המועדון עם שותפו דורון ימין. השניים הם עצמאים המחזיקים בחברת ההשמה "צעדים".

ההצטרפות למועדון היא חינמית, והוא מיועד לכל עצמאי בכל תחום עיסוק. ההרשמה מתבצעת באתר המועדון, בכתובת machl.co.il.

את ההטבות בשלב זה ירכשו החברים דרך האתר, והן מבוססות על שיתופי-פעולה עם חברות תקשורת, חברות מתחום התינוקות והילדים, מוצרי חשמל, תיירות ועוד.

"בשלב זה אנחנו מעניקים הטבות שוות-ערך להטבות שמעניקים מועדונים כמו חבר או אשמורת", מספר חיימוביץ'. "בהמשך ההטבות שלנו יהיו אטרקטיביות יותר, היות שמדובר בקהל יעד אטרקטיבי לבתי העסק. אף מועדון היום אינו מבוסס אינטרנט, ובעיקר אין מועדון שכולל את כל העצמאים, מהמוסכניק ועד איש העסקים העצמאי".

בראיון לתוכנית "ברקוד" ב"גלובס TV" סיפר חיימוביץ' כי אחת ההטבות המשמעותיות שיציע המועדון לחבריו הוא אפשרות לקבל הלוואה מאחד הבנקים הגדולים במדינה בריבית נמוכה במיוחד.

שירות נוסף שהמועדון מציע הוא "המכולת", והוא כולל משלוחים של מוצרי מזון וציוד משרדי.

בשלב זה לא יונפק כרטיס אשראי ייעודי למועדון.

גם לעובדים

תחום מועדוני הצרכנות פורח: לאחרונה השיקה ההסתדרות הלאומית את המועדון "שווה", המיועד לכלל ציבור העובדים בישראל. כרטיס ההטבות מייצגת מסגרת קולקטיב שתעניק הטבות לחבריה.

כדי להצטרף למועדון נדרשת הצטרפות להסתדרות הלאומית בתשלום: מדובר בסכום חודשי קבוע של 0.95% מהמשכורת לחבר (עד 130 שקל לחודש). החברות תקפה גם לבני הזוג והיא אינה במסגרת כרטיס אשראי.

לצד הטבות משתנות, החברים זכאים לרכוש כרטיס מגנטי טעון, בדומה לפורמט של תווי שי, למימוש ברשת מגה וברשתות אופנה, אופטיקה וספרים, בהנחה של 15%.

פירוט ההטבות באתר המועדון: Shavve.co.il.

וגם לגמלאים

ולא רק העובדים והעצמאיים, גם מי שפרש מעולם התעסוקה זכאי להטבות: המשרד לאזרחים ותיקים השיק לאחרונה מועדון צרכנות חדש "ותיקים ונהנים", המונה יותר מ-800 אלף חברים (מגיל 62 לנשים ו-67 לגברים). המועדון מעניק לחבריו הטבות בתחומים שונים.

גם כאן הרעיון הוא למצות את ההטבות מול בתי העסק לכוח קנייה קבוצתי. החברים היא חינם לכל אזרח ותיק שיעביר פרטי התקשרות.