ערוץ הכלבים הישראלי יופץ ל-20 מיליון בתי-אב בארה"ב

ערוץ DOGTV חתם על הסכם הפצה עם ספקית הלוויין הגדולה בעולם, DirecTV

ערוץ הכלבים DOGTV, שפותח בישראל, חתם על הסכם הפצה עם ספקית הלוויין הגדולה בעולם, DirecTV. משמעות הדבר היא שהערוץ יגיע ל-20 מיליון בתי-אב ברחבי ארה"ב.

ערוץ DOGTV של יסמין טי.וי של יוסי עוזרד ושל קבוצת משקיעים ענפה הוא ערוץ בינלאומי, הראשון בעולם שאינו מיועד לבני אדם. הערוץ משדר לכלבים על מנת להנעים את זמנם בזמן שבעלי הבית שלהם יוצאים. מחקרים הראו כי צפייה בערוץ מסייעת לכלבים הנשארים לבד להתגבר על בעיות חרדה, נטישה ודיכאון.

השקת הערוץ על פלטפורמת DirecTV נקבעה ל-1 באוגוסט 2013. הערוץ יקודם במסע שיווק בערים לוס אנג'לס, שיקגו, יוסטון, וניו-יורק.

שידורי DOGTV עלו בחודש ינואר האחרון גם בישראל (ב-yes), והם משודרים באינטרנט לכל העולם. לערוץ יש עד כה אלפי מנויים, מיפן ועד המפרץ הפרסי.

הערוץ יוצע בארה"ב אחרי תקופת היכרות קצרה בחינם, למכירה ב-5.99 דולר. מתוך 20 מיליון בתי-האב, ההערכה היא שכ-8 מיליון הם בעלי כלבים, ובערוץ רואים בהם לקוחות פוטנציאליים.

לדברי מנכ"ל החברה, גלעד נוימן, "נכונות פלטפורמת DirecTV, מהגדולות בעולם, לשדר את DOGTV מצביעה על אמון בערוץ, וצעד משמעותי ביותר להפיכת DOGTV כמוצר נגיש לכל בעל כלב המתמודד עם השארת כלבו שעות ארוכות לבד בבית.

"DirecTV מעניקה לנו אפשרות יקרת-ערך להגיע למיליוני בתים בכל ארה"ב. הסכם בסדר-גודל זה יש לו חשיבות אסטרטגית מהמעלה הראשונה, והדבר מציב את הערוץ בנקודת זינוק מעולה לקראת השקתו ברחבי העולם".