השחקן הכי פופולרי ב-NBA: כרמלו אנתוני

אם המדד היה מכירת חולצות רשמיות, אז כוכב הניקס הוא הבייבי החדש של אמריקה; לברון ג'יימס במקום השני, קווין דוראנט שלישי

כרמלו אנתוני רשם לפנות בוקר (ד') עוד משחק מפלצתי עם 36 נקודות, שהבטיח לקבוצתו ניו יורק ניקס ניצחון 13 ברציפות (99-120 על וושינגטון) ועל הדרך גם את המקום הראשון בדיויז'ן בתום העונה הסדירה (הבית האטלנטי). זו הפעם הראשונה מזה 19 שנים שהניקס מסיימים את העונה הסדירה כשהם מדורגים ראשונים בדיויז'ן.

אבל עוד לפני כן, אנתוני קיבל את החותמת הזמנית להיותו הסחורה הכי חמה בליגה: הפורוורד של הניקס מוביל את רשימת החולצות הנמכרות ביותר ב-NBA. מדובר ברשימה המתפרסמת אחת לחצי שנה, ומתבססת על מכירת חולצות בחנות הרשמית של הליגה הנמצאת בניו יורק. זהו השחקן הראשון של הניקס שמדורג ראשון ברשימת מכירות החולצות מאז החלה ה-NBA לפרסם את הנתונים בעונת 2000/01. הניקס גם מובילים את הליגה במכירת מוצרי מרצ'נדייז בחנות הרשמית.

אנתוני הוריד מהמקום הראשון ברשימת החולצות את לברון ג'יימס, כוכב מיאמי היט, שמדורג כעת במקום השני. שלישי מדורג קווין דוראנט מאוקלהומה סיטי ת'אנדר, אחריו קובי בראיינט מהלייקרס. סוגר את החמישייה הראשונה דריק רוז משיקגו בולס.

כרמלו אנתוני סיים סדרה בת חמישה משחקים עם ממוצעים נדירים של 40.6 נקודות למשחק, כשהוא עושה את זה עם 61.1% מהשדה ו-58.6% מהשלוש, ומוסיף 8.2 ריבאונדים. אגב, כל הטוב הזה קורה לו דווקא אחרי שהמגזין היוקרתי "פורבס" דירג לפני כמה ימים את אנתוני בראש רשימת "השחקנים שמרוויחים יותר מדי" ביחס לתרומה שלהם לקבוצה. כרמלו מרוויח העונה בניקס שכר של 19.7 מיליון דולר, ולפי הנתונים האחרונים - גם של המכירות וגם העובדה שהוביל את הניקס למאזן היסטורי בתום העונה הסדירה - לא נראה שלמישהו יש ספק בהקשר לשכר המגיע לו.

10 החולצות הנמכרות ביותר ב-NBA:
1. כרמלו אנתוני (ניו יורק ניקס)
2. לברון גיימס (מיאמי היט)
3. קווין דוראנט (אוקלהומה סיטי ת'אנדר)
4. קובי בראיינט (ל.א לייקרס)
5. דריק רוז (שיקגו בולס)
6. דרון וויליאמס (ברוקלין נטס)
7. דוויין ווייד (מיאמי היט)
8. רג'ון רונדו (בוסטון סלטיקס)
9. כריס פול (ל.א. קליפרס)
10. בלייק גריפין (ל.א. קליפרס)