"עובדה" זכתה בשתי במדליות בפסטיבל הסרטים בניו-יורק

סרטם של אילנה דיין וגלעד טוקטלי, "כך חוסל בן לאדן", זכה בברונזה בקטגוריית החדשות הדוקומנטריות; וסרטו של עמרי אסנהיים, "סלוקי", זכה בפרס נוסף

תוכנית התחקירים של זכיינית ערוץ 2 קשת, "עובדה", זכתה בשתי מדליות ברונזה בפסטיבל ניו-יורק היוקרתי לסרטים ולקולנוע שהתקיים אמש (ג') בלאס וגאס.

"עובדה", שהייתה הזוכה הישראלית היחידה בפסטיבל, זכתה בשתי הקטגוריות שבהן הייתה מועמדת. הזכייה היא על סרטם של אילנה דיין וגלעד טוקטלי "כך חוסל אוסמה בן לאדן", שזכה במקום השלישי בקטגוריית החדשות הדוקומנטריות, וסרטו של עמרי אסנהיים, "סלוקי", שזכה בפרס המקביל בקטגוריית ההיסטוריה והחברה. שני הסרטים שודרו במסגרת העונה ה-18 של התוכנית.

בשתי הקטגוריות הללו, התמודדו הסרטים של עובדה מול מיטב היצירות הדוקומנטריות של הרשתות המובילות בעולם, ביניהן, NBC האמריקאית, ZDF הגרמנית ו ABC האוסטרלית. בין הסרטים שהתמודדו מול "עובדה" גם הסרט המדובר של נשיונל ג'אוגרפיק על אסון התאומים, שהופץ על-ידי Endemol.

באפריל 2011 זכה במדליית הכסף סרטו של בן שני "תיכון ההזדמנות האחרונה". הסרט גולל את סיפורו של תיכון "ברנקו וייס" רמלה.

"עובדה" משדרת בימים אלה בקשת את עונתה ה-19 והנצפית ביותר עם ממוצע צפייה של 26.6% וחשיפה ממוצעת של מיליון צופים לפרק. התוכנית מדורגת במקום השביעי בדירוג התוכניות הנצפות ביותר בישראל לשנת 2013.