להשפיע ולהשקיע בסטייל: תכירו את המיזם החברתי-אופנתי החדש

יוזמה אופנתית: co.co קוראת ללקוחות להשפיע על עיצוב הבגדים ולהיות שותפים לרווח הכלכלי והקהילתי

מיזם חברתי-אופנתי חדש קורא לקהל הלקוחות להשקיע בו ולהפוך להיות חלק ממנו, כאשר הלקוחות מציעים, מצביעים, משפיעים על עיצוב הקולקציה, וגם על אופי החברה. כך למשל, 10% מהרווחים המחולקים ייתרמו לטובת פעילות חברתית על-פי בחירת השותפות. "אנחנו מאמינים שעתיד הכלכלה הצודקת הוא בהקמת מרכזי רווח שיתופיים המבוססים על ערכים של שקיפות, הגינות ומעורבות, בניגוד לעסקים המוקמים רק כדי להעשיר את בעליהם", אומרות שתי יוזמות הרעיון - צפרא פרלמוטרו ודליה קפוזה, שתיהן בעלות ניסיון עשיר בתעשיית האופנה הישראלית. "לכן פיתחנו מודל עסקי שבו החברה תהיה שייכת לא רק לצוות המייסד אלא לעוד שותפים ושותפות לדרך".

פרלמוטרו וקפוזה שימשו בעבר כמעצבות הראשיות של חברת קסטרו. כיום דליה אחראית על העיצוב וצפרא על היזמות. לצוות הצטרפה גם עיתונאית האופנה שירה ברויאר.

אז איך זה עובד? השותפים משקיעים ורוכשים מוצרים מראש, בסכום שנע בין 1,000 ל-10,000 שקל. בתמורה הם מקבלים בגדים בשווי הסכום, על-פי בחירתם, במשך שלוש שנים. "השאיפה היא שככל שהחברה תהפוך לרווחית גם השותפים יזכו ליהנות מהרווחים. בשל המגבלות החוקיות, טרם נקבע מודל השותפות".

היעד הוא גיוס של שני מיליון שקל ובינתיים הצטרפו למיזם כ-60 שותפים. "המשותף לכולם הוא ההזדהות עם ערכי החברה, והרצון להיות מעורבים בעיצוב דרכה ובמוצרים שהיא מייצרת". המתחם, תחת שם המיזם co.co (Collective Collection), נפתח בנאות אפקה ומתעתד להוות בהמשך גם פלטפורמה עבור מעצבים צעירים.

לרגל השקת הקולקציה החדשה, תתקיים בשישי הקרוב בשעות 10:00-14:00, מכירה מיוחדת במתחם המיזם ברחוב קהילת סלוניקי 7 קומה ב' בנאות אפקה ובחנות הווירטואלית של החברה collectivecollection.com טווח מחירים: 120-800 שקל