אפליקציית Keep it City נמכרה במאות אלפי דולרים

האפליקציה, שנולדה וצמחה בבית התוכנה Groboot SmarTech Ltd, מאפשרת לתושבים בעיר לעמוד בקשר עם הרשות המקומית ■ אסף רון, שותף בגרובוט: "החיבור יוסיף מגוון שירותים נוספים"

Keep it City, האפליקציה לרשויות מקומיות נמכרה לחברת מ.ג.ע.ר בסכום שמוערך במאות אלפי דולרים - כך נודע ל"גלובס".

Keep it City היא אפליקציה המאפשרת לתושבים בעיר לדווח לרשות המקומית על מפגעים, תקלות, בעיות. האפליקציה נוצרה מתוך מטרה לעודד את המעורבות של התושבים בנעשה בעירם, על בסיס יצירת ערוץ תקשורת זמין עם הרשות המקומית. דרך האפליקציה יכולים המשתמשים גם לקבל הודעות חשובות מהרשות, ולהתעדכן בנעשה סביבם.

האפליקציה הושקה לראשונה בכנס מוניציפאל IT בתחילת 2012, במסגרתו הצליחו היזמים לסקרן את הרשויות השונות. בחלוף שנה כבר הצטרפו לפרויקט עיריות ומועצות מכל קצוות הארץ - ראשל"צ, חולון, רחובות, אשדוד, רעננה, הרצליה, פתח תקווה, הוד השרון, קריית מוצקין ועוד. כעת, נמכרת האפליקציה.

האפליקציה נולדה וצמחה בבית התוכנה Groboot SmarTech Ltd בידי ארבעת יזמיה - אסף רון, אור חן, אורטל הגואל, אלירן לזר. בדצמבר האחרון זכו השותפים בהצטיינות על תרומתם לקהילה בתחרות הארצית Mobi Awards 2012 של מגזין אנשים ומחשבים.

חברת מ.ג.ע.ר אשר נוסדה בשנת 1990, הינה החברה המובילה בתחום ארגון וניהול מערכות גביה ומיסוי המוניציפאלי ברשויות המקומיות ומספקת שירותים למעל 100 רשויות מקומיות ותאגידי מים. במ.ג.ע.ר מבינים את החשיבות באפליקציות סלולריות ורכישת Keep It City מגיעה בהמשך ישיר לרכישת "סלופארק" (מתחום החניות) ו"צלם שלם" (אפליקציית תשלומים בסריקה).

"אנחנו מאד שמחים על המכירה, והחיבור עם חברת מ.ג.ע.ר. המטרה הראשונה שאיתה יצאנו לדרך היתה ליצור לתושב כתובת אחת, נוחה ויעילה, לכל הצרכים שלו מול הרשות בה הוא חי. החיבור עם מ.ג.ע.ר מוסיף עוד מגוון שירותים שיקלו על חיי היומיום של התושבים וישפרו מאוד את הקשר של התושב עם העירייה", אמר ל"גלובס" אסף רון, יזם ושותף בגרובוט.

נתן קלימי, מנכ"ל מ.ג.ע.ר, אמר בהמשך לרכישה כי "רכישת אפליקציית Keep It City ורכישות נוספות בתחום שעשינו לאחרונה, מהוות חלק ממהלך שמכונה אצלנו 'מ.ג.ע.ר דיגיטל' ומטרתו להנגיש את כל שירותי הערייה לתושב באמצעות הטלפון הסלולרי והאינטרנט. בכוונתנו לשלב את מגוון המוצרים שלנו באפליקציה מרכזית אחת ובכך להפוך את חווית השימוש של התושב בשירותים ליעילה, פשוטה ובטוחה הן מול העיריות והן מול תאגידי המים".

Keep It City / מתוך: יח
 Keep It City / מתוך: יח