קמהדע מתקדמת להנפקה בארה"ב: הגישה מסמך לרישום

החתמים המובילים בהנפקה יהיו מורגן סטנלי וג'פריס ■ בקמהדע מציינים כי מסמך הרישום טרם נכנס לתוקף ואינו מחייב את החברה לבצע הנפקה לציבור

חברת הביומד קמהדע, המפתחת, מייצרת, משווקת ומוכרת תרופות ייחודיות להצלת חיים ממשיכה להתקדם לקראת הנפקה בארה"ב. מנכ"ל קמהדע הוא דוד צור.

החברה דיווחה הבוקר (א') כי הגישה לרשות ניירות ערך בארה"ב באופן פומבי, מסמך לרישום מניותיה למסחר בארה"ב הכולל תשקיף ראשוני בקשר להצעה אפשרית של מניותיה לציבור בארה"ב.

החתמים המובילים בהנפקה יהיו מורגן סטנלי וג'פריס.

בקמהדע מציינים כי מסמך הרישום טרם נכנס לתוקף ואינו מחייב את החברה לבצע הנפקה לציבור.

הנהלת קמהדע עדכנה בתחילת החודש את צפי הכנסות החברה לשנת 2013 וכעת מעריכה שהוא יהיה בהיקף של כ-74 מיליון דולר וזאת בהשוואה להכנסות בהיקף של כ-73 מיליון דולר בשנת 2012.

בקמהדע צופים ב-2013 המשך צמיחה מהירה במגזר התעשייתי (הכולל את מכירות תרופת ה-GLASSIA), הצפוי לגדול להיקף של כ-54 מיליון דולר לעומת 47 מיליון דולר ב-2012. הרווחיות במגזר התעשייתי גבוהה יותר מאשר במגזר ההפצה (מוצרי היבוא), ושינויו זה משקף שקמהדע פועלת ליישום התוכנית האסטרטגית להגדלת שיעור ההכנסות הנובעות מהמגזר התעשייתי על פני שיעור ההכנסות הנובעות ממגזר ההפצה, הצפויות לקטון, ועל כן צפויה הרווחיות הכללית להשתפר במהלך 2013.

קמהדע עדכנה עוד כי עד סוף 2013 תסיים את הניסוי הקליני שלב 2-3 במוצר ה-AAT הניתן באינהלציה לטיפול במחלת החוסר הגנטי באלפא 1 אנטיטריפסין, וצפויה להתחיל בניסוי שלב 2 במוצר זה בארה"ב, שהחברה מאמינה שיאפשר בהמשך גם הגשת בקשה לרישום התרופה בארה"ב, בהתבסס גם על תוצאות הניסוי באירופה. כמו כן, קמהדע נערכת להתחלת ניסוי קליני שלב 2 או שלב 2-3 עוד השנה, לטיפול בחולים שאובחנו לראשונה בסוכרת נעורים באמצעות מוצר ה-AAT במתן בעירוי.