מניית היום: מזנקת 6% עקב החלטה להשתמש בטכנ' שלה

בפרוקוגניה מעריכים כי העבודה עם משרד הבריאות הקנדי הינה בעלת חשיבות אסטרטגית לקידום המכירות של החברה בקנדה בפרט ובעולם בכלל

חברת פרוקוגניה , המתמחה במחקר, פיתוח ומכירה של טכנולוגיות ומוצרי אבחון ייחודיים להאצת פיתוח וייצור תרופות ביולוגיות, מדווחת על החלטת משרד הבריאות הפדראלי הקנדי, Health Canada, להשתמש בטכנולוגיה של פרוקוגניה לבדיקת סוכרים במוצרים שונים, בעקבות בחינה של השימוש בטכנולוגיה עבור מספר מוצרים.

Health Canada הינו משרד פדראלי של ממשלת קנדה האחראי על שיפור ושמירת איכות הבריאות של תושבי קנדה. בין השאר, אחראי המשרד על מחקר ובחינה של ייצור תרופות ביולוגיות, כגון חיסונים, ציטוקינים, אנזימים, דם ומוצרי דם, נוגדנים חד שבטיים, וטיפולים בתאי גזע.

בפרוקוגניה מעריכים כי העבודה עם משרד הבריאות הקנדי הינה בעלת חשיבות אסטרטגית לקידום המכירות של החברה בקנדה בפרט ובעולם בכלל.

רות בן יקר, מנכ"לית חברת פרוקוגניה מציינת היום: "זוהי הבעת אמון בטכנולוגיה הייחודית והמתקדמת של החברה המאפשרת ביצוע בדיקות ברמת רגישות גבוהה ובמהירות. אנו מאמינים שהחלטה זו מהווה נדבך נוסף ביישום האסטרטגיה האסטרטגית של החברה להפוך להיות שחקן דומוננטי ומוביל בתחום הגליקואנליזה של תרופות ביולוגיות ושל תאי גזע".

פרוקוגניה הוקמה בשנת 2000 והונפקה בתל אביב ב-2007. החברה מספקת כלי בדיקה ייחודיים להאצת פיתוח וייצור תרופות ביולוגיות באמצעות טכנולוגיות בשלות, מוכחות ומיושמות - הגלייקוסקופ (GLYCOSCOPE) וה-HPLC, למטרת גליקו-אנליזה (אנליזת מבנים סוכריים) של תרופות ביולוגיות, והמיועדות לשימוש לקוחות בתחום הביופרמצבטי: חברות לייצור תרופות, אוניברסיטאות ומעבדות מחקר פרטיות. לחברה שיתופי פעולה קיימים עם חברות המפתחות תרופות ביולוגיות.