ארדן החליט: שי באב"ד יהיה מנכל הרשות השנייה

באב"ד נבחר לתפקיד ע"י שר התקשורת גלעד ארדן, לאחר שכבר נבחר בעבר לתפקיד ע"י השר הקודם משה כחלון, אך המינוי הוקפא עם היציאה לבחירות

שר התקשורת גלעד ארדן בחר בשי באב"ד להיות מנכ"ל הרשות השנייה. באב"ד נבחר לתפקיד על-ידי ארדן, לאחר שכבר נבחר בעבר לתפקיד על-ידי שר התקשורת הקודם, משה כחלון, אך המינוי הוקפא עם היציאה לבחירות.

כעת ייאלץ ככל הנראה באב"ד לעבור שוב הליך של בדיקה בוועדת ברנר למינויים בשירות הציבורי.

בתפקידו האחרון שימש באב"ד, 36, כמנכ"ל צים ישראל. הוא בוגר ישיבת ההסדר באלון שבות, שירת תחילה בצנחנים ובהמשך במודיעין, וסיים תואר ראשון במשפטים וכלכלה באוניברסיטה העברית ותואר שני ב-LSE בלונדון.

לאחר שהומלץ על-ידי השר לשעבר כחלון, דחתה ועדת ברנר, מסיבות טכניות, את הישיבה שבה אמור היה לעלות שמו של באב"ד, וכשכבר נקבע דיון ב-9 בנובמבר, הגיעה ההודעה על יציאה לבחירות, והיועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין החליט להקפיא את כל המינויים בשירות הציבורי.

באב"ד מסר בתגובה: "״בחודשים האחרונים נחשפתי לעולם חדש ונפלא, וסייעתי לעמותות בישראל בבניית אסטרטגיה וצוות הנהלה. זכיתי שנפלה לי הזכות לעבוד עם הצוות המדהים של עמותת השומר החדש, שעושים מלאכת קודש.

"אני מצד אחד מצר על כך שאם המינוי יעבור אני עוזב את העולם המדהים הזה, ומאידך מרגיש אחריות גדולה לקראת התפקיד החדש והאתגרים הרבים הטמונים בו.

"מניסיוני הקודם יש עדיין להמתין לאישור הוועדה והמועצה, אך בכל מקרה אני מודה לשר התקשורת גלעד ארדן על הבעת האמון".