וובינג ופרינג: שיחות מחו"ל ללא הגבלה ב-15 שקל

חברת שיחות האינטרנט הישראלית פרינג בשת"פ עם וובינג שמציעה השכרת מודם סלולרי או נתב סלולרי הכולל חבילת גלישה בעת נסיעה לחו"ל

חברת שיחות האינטרנט הישראלית פרינג איבדה מהפופולריות שלה בשנים האחרונות, לטובות פתרונות מתחרים, כמו: סקייפ, וייבר, גוגל Voice ו-Talk ו-Jaja. פרינג השיקה לפני מספר חודשים גרסה חדשה לאפליקציה שלה לאייפון ולאנדרואיד ועכשיו באמצעות שיתוף פעולה עם חברה ישראלית - Webbing, היא מנסה לגייס קהל נוסף למאגר המשתמשים שלה, המונה היום לדברי החברה 40 מיליון.

וובינג שנרכשה ביולי 2010 על-ידי נטוויז'ן, מציעה השכרת מודם סלולרי או נתב סלולרי הכולל חבילת גלישה בעת נסיעה לחו"ל. באמצעות שיתוף הפעולה, לקוחות שישכרו מודם מוובינג, יקבלו את אפליקציית פרינג תחת המיתוג - וובינג טוק.

הלקוחות יקבלו עם האפליקציה הממותגת של החברה, חבילה של שיחות לטלפונים סלולריים או קוויים ללא הגבלה ב-15 שקל וגם אפשרות לקבל שיחות נכנסות מישראל בחינם, בעת השהייה בחו"ל.

המחיר האטרקטיבי של וובינג כולל עלות נוספת של השכרת הראוטר האלחוטי המוצע ב-42 שקל ליום, כולל 300 מגה לכל יום.

בשביל לקבל את השיחה הנכנסת, המשתמש יצטרך לבצע הפנייה ללא עלות של המספר הפרטי שלו, למספר אחר של החברה. מדובר ביתרונות שלא קיימים בעת שימוש באפליקציית פרינג החינמית.

"המטרה בשיתוף הפעולה עם פרינג, היא לבדל את המוצר שלנו", אומר נועם לנדו, מנכ"ל וובינג, "אנחנו מציעים תמיכה טלפונית, דבר שלא קיים באפליקציות המתחרות".