אגודת העיתונאים: לאסור את זליג רבינוביץ'

על רבינוביץ', המוגדר עוזר בכיר למנכ"ל רשות השידור, הוטל ב-2012 צו מניעה האוסר עליו לתת הנחיות לדרג המקצועי ולעסוק בענייני כוח-אדם ומינויים, אך לטענת האגודה הוא אינו מקיים זאת, ועל כן יש להאשימו בביזיון בית המשפט

אגודת העיתונאים בתל-אביב דורשת לאסור או להטיל קנס על זליג רבינוביץ' ועל רשות השידור, בגין ביזיון בית המשפט. השופט אייל אברהמי נתן לרשות השידור ולרבינוביץ' 7 ימים להגיב על הנושא.

רבינוביץ', המוגדר כעוזר בכיר למנכ"ל רשות השידור, נחשב לאחד האנשים המשפיעים ברשות, אולם בית הדין לעבודה בירושלים הטיל ביולי 2012 צו מניעה האוסר עליו "להשתלב בהיררכיה הניהולית של רשות השידור, וחל עליו איסור לתת הוראות והנחיות לדרג המקצועי ברשות השידור", כמו גם לעסוק בענייני כוח-אדם ומינויים.

למרות זאת, באגודת העיתונאים טוענים, באמצעות עורכי הדין אילן בומבך ויריב רונן, כי רבינוביץ' אינו מתנתק מנושאים אלה, ועל כן דורשים להאשימו בביזיון בית המשפט.

בפנייה שהוגשה מפורטים שורה של תכתובות פנימיות ונסיבות שלכאורה מוכיחות זאת. בין היתר מוצגים מכתבים של מנכ"ל רשות השידור יוני בן-מנחם, אשר בהם נדרשים עובדי הרשות לדווח לרבינוביץ' על ענייני כוח-אדם ותוכן.

כמו כן מצוטט רבינוביץ' מתוך ראיון שנתן למוסף "7 לילות" של "ידיעות אחרונות" במארס השנה, ובו הוא מכונה "היד שמניעה את השידור הציבורי בישראל". בכתבה התבטא רבינוביץ' על נושאים שונים ברשות השידור, ובין היתר תיאר כיצד יש לנהוג בטכנאים או בעיתונאים שאינם עובדים כראוי.

מרשות השידור לא נמסרה תגובה.