רעיה שטראוס יוצאת במיזם אינטרנטי-פילנטרופי חדש

השיקה אתר אינטרנטי לקידום התיירות בגליל המערבי "אוצרות הגליל המערבי" - בהשקעה של כמה מיליוני שקלים

מיזם אינטרנטי-פילנטרופי חדש של רעיה שטראוס בן דרור מושק היום (ד') בהשקעה של כמה מיליוני שקלים: "אוצרות הגליל המערבי" - אתר אינטרנטי לקידום התיירות בגליל המערבי.

המיזם הפילנטרופי של שטראוס-בן דרור - במסגרתו הוקם אתר אינטרנט הנותן במה לכ-300 עסקי תיירות: צימרים, מלונות, מסעדות, גלריות, אתרי טבע ומורשת, אתרי טיולים וגופי תרבות בגליל המערבי שנבחרו על פי אמות מידה דוגמת ניקיון, רמת השירות, אמינות וזמינות - מבוסס על חזון "ישראל 15" אותו פיתח מכון ראות בשיתוף שטראוס-בן דרור, הקורא להפיכת ישראל לאחת מ-15 המדינות המובילות בעולם באיכות חיי תושביהן.

חזון המחייב קפיצת מדרגה לאומית כלכלית וחברתית, המחייבת, בין השאר, קפיצות מדרגה אזוריות, מיצוי הנכסים הייחודיים באזורים השונים של המדינה, והכללה, קרי, שמרבית האוכלוסייה תשתתף בצמיחה ותהנה מפירותיה, ולא רק קבוצה קטנה. הגליל המערבי נבחר ע"י שטראוס-בן דרור, כאזור שבו ימומש המרכיב האזורי של חזון קפיצת המדרגה.

שטראוס בן דרור אמרה היום עם השקת המיזם: "בחרתי להתמקד בצפון בשם המורשת של הוריי, שבחרו לבנות את ביתם בנהריה בשנות ה-30, וכאן הקימו את ביתם ואת מפעל שטראוס. נולדתי בנהריה וגרה כאן כל חיי. אני רואה זכות גדולה לקדם את קפיצת המדרגה של האזור, ומאמינה שתיירות היא אחד המנועים לכך".

עוד לדבריה, מחקר שנערך במסגרת המיזם הראה מודעות נמוכה למגוון אפשרויות התיירות והנופש בגליל המערבי. עוד לדבריה, "מהבדיקות שעשינו, מרבית העסקים באזור פעילים כמאה ימים בלבד בשנה, ולכן התמקדנו בימים ובתקופות שבהם אין ביקוש ואין תעסוקה. כוונתנו היא להזניק את תעשיית האירוח והתיירות באזור ואני מקווה לראות מספר הולך וגדל של מיזמים, שפועלים מספר רב יותר של ימים בשנה, מעסיקים יותר עובדים ומחויבים לתהליכים של פיתוח וצמיחה. אנחנו משקיעים גם בהכשרות מקצועיות כדי ללוות תהליכי צמיחה אלו. מניסיוני העסקי, צמיחה היא דבר מורכב, אליו יש להיערך בשיקול דעת".