תחתית גם ברייטינג: רק 4.2% ל"משחק המרכזי" בין בית"ר לנתניה

ההתמודדות, במסגרת המחזור הלפני האחרון של הפלייאוף התחתון בליגת העל בכדורגל, הפכה להכי פחות נצפית שרשם ערוץ 1 העונה

עם הכרעת מאבק האליפות, בחרו בערוץ 1 לעזוב את שידורי הפלייאוף העליון ולהתמקד בקרבות התחתית ומאבק ההישרדות בליגת העל בכדורגל. לפחות בכל הקשור לנתוני הרייטינג - ההחלטה הזאת ממש לא הוכיחה את עצמה.

"המשחק המרכזי" אמש (מוצ"ש) באצטדיון טדי, בין בית"ר ירושלים למכבי נתניה (1-3 לאורחים), במסגרת המחזור ה-32 של הפלייאוף התחתון, הניב לרשות השידור רייטינג ממוצע של 4.2% בקרב משקי-הבית היהודיים, נתון המגלם צפייה בקרב כ-124 אלף צופים בלבד.

מדובר על ההתמודדות הכי פחות נצפית בעונת 2012/13 במסגרת "המשחק המרכזי" ("שיא" שהיה שייך עד כה למפגש בין מכבי חיפה לבני סכנין מהמחזור ה-10 של העונה הסדירה, שרשם 5.4%). יש לציין כי גם בעונה הקודמת (2011/12) לא נרשם באף משחק מליגת העל נתון צפייה נמוך כמו זה של אמש.

כאמור, היה זה המשחק הראשון משלב הפלייאוף שבו הגיעו קרבות התחתית ל"משחק המרכזי". ב-6 המחזורים הקודמים שודרו משחקי הפלייאוף העליון (בחמישה מהם היתה מעורבת מכבי תל-אביב, שזכתה באליפות).

הרייטינג הממוצע של ליגת העל לעונת 2012/13 עומד על 9.1%, לעומת 8.5% בעונה הקודמת. בשבת הקרובה יערך מחזור ההכרעות בתחתית, שגם בו מטבע הדברים צפויה רשות השידור להעביר משחק אחד מהקרב נגד הירידה. לאחר מכן יישארו לרשות השידור שני שידורים נוספים מהפלייאוף העליון (אחד מהם הדרבי התל-אביבי) לפני סיום העונה.