צפו: פיליפס משיקה מסך טלוויזיה מעוצב ב-20 אלף שקל

פיליפס השיקה היום את סדרת מסכי הטלוויזיה החדשה שלה ■ הבשורה: ממשק בעברית ובעתיד גם אפליקציות מקומיות

אלקטרה מוצרי צריכה, יבואנית פיליפס בישראל, הודיעה היום (א'), שסדרות המסכים החדשות של החברה, יקבלו ממשק בעברית. עד היום, מספר השחקנים שהציעו ממשק בעברית היה מצומצם: סמסונג, LG וסוני, עכשיו פיליפס מצטרפת לתחום, שיכלול גם פלטפורמת Smart TV.

בזכות הפלטפורמה הזו, עד סוף השנה החברה צפויה להשיק בארץ אפליקציות עם תוכן מקומי, שיצטרפו לאפליקציות שכבר פועלות במסכים, כמו יו טיוב, טוויטר ופייסבוק. באלקטרה אפילו שוקלים הפעלת שירות צפייה בסרטים - VOD, אבל זה עדיין לא ברור, מתי יתחיל לפעול.

מכשיר הדגל של החברה לחודשים הקרובים יהיה ה-Design Line, המציע קונספט מעניין בעיצובו. המסך עשוי מחתיכה אחת ואחידה של זכוכית, היוצרת בעצם טלוויזיה ללא מסגרת, ללא מעמד ולא ששום אלמנט ויזואלי נוסף, מלבד המסך עצמו, שהופך למטושטש בחלק התחתון ומשמש גם כמעמד. הרמקולים נמצאים בגב המסך.

בין הטכנולוגיות המשולבות ב-Design Line, אפשר למצוא את האמבילייט XL3, המציעה שיפורים בתאורת הרקע התלת צדדית. טכנולוגיית האמבילייט כוללת נורות בצידי המסך ובחלק העליון, המאירות על הקיר אור בצבע המוצג בכל אזור במסך.

מה שנותן תחושה שהמסך גדול יותר ממה שהוא באמת. כמו כן, יש במסך טכנולוגיית Micro Dimming המאפשרת שליטה אוטומטית על עוצמת הארה של כל סיגמנט במסך, המעניקה ניגודיות טובה יותר. מלבד זה, המסך כלל הצגת תוכן בתלת ממד. כמו כן, המסך כולל חיבור WiFi, מצלמת אינטרנט מובנית לניהול שיחות בסקייפ וטיונר דיגיטלי לקליטת שידורי עידן פלוס.