חמה בוול סטריט; מניה שג'ורג' סורוס קנה וזינקה בכ-12%

ממסמכי הרגולציה שחשף המשקיע האגדי עולה כי אחזקותיו במניה הסתכמו בכ-8% ■ המניה זינקה ביום שישי בכ-11.5% ■ גם המשקיע ביל אקמן מחזיק במניות החברה בהיקף של 18.1%

המשקיע האגדי ג'ורג' סורוס ידוע בהשקעות האקזוטיות שהוא מבצע. בימים האחרונים וול סטריט גועשת בעקבות הדיווח לפיו אחזקותיו של סורוס בחברה השנויה במחלוקת JCPenney נאמדות בכ-8%, כך לפי מסמכי הרגולציה (13F) שבהן חשפה חברת קרנות הגידור שלו את האחזקות האחרונות שלה.

בעקבות הידיעה כי סורוס נכנס ל-JCPenney, מניית החברה זינקה בכ-7% לאחר המסחר ביום חמישי. כעת, המניה נסחרת בעלייה של כ-1.2% ל-17.2 דולר, זאת לאחר שטיפסה ביום שישי בכ-11.5%.

לפי מסמכי הרגולציה, סורוס רכש יותר מ-17 מיליון מניות של הקמעונאית האמריקאית וכעת, רבים תוהים האם כדאי לקנות את המניה שנחתכה ביותר מ-50% בשנה האחרונה.

ההשקעה של סורוס היא חדשה מצויינת עבור מנהל קרנות הגידור ביל אקמן, הנחשב לבעל המניות הגדול ביותר ב-JCP, עם אחזקות של 18.1% ממניות החברה, כך לפי מסמכי הרגולציה שלו.

מעבר לסורוס ואקמן, היום דווח ב"ניו יורק פוסט" כי שתי קרנות גידור רכשו מניות של החברה בהיקף של 5%-10% ובמחיר שנע סביב 15 דולר למניה. האם הם יודעים משהו לגבי החברה הכושלת שנקלעה לקשיים פיננסיים בשנה האחרונה?