בוקי נאה: הותקפתי בת"א בשרשרת ברזל ע"י ילדים שיכורים

נאה פרסם סטטוס בעמוד הפייסבוק שלו, בו תקף את משטרת ישראל שלטענתו לא עושה מספיק כדי להגן על האזרחים: "אין ביטחון אישי לתושבי תל-אביב"

בוקי נאה תוקף בחריפות את משטרת ישראל, לאחר שלטענתו הותקף הלילה בטיילת תל-אביב ולא קיבל סיוע, כיוון ש"התקשרתי למוקד 100 וביקשתי משטרה, אבל היא לא באה".

בסטטוס שפרסם נאה בדף הפייסבוק שלו הוא מתאר את מה שעבר עליו אמש: "לא כואבות לי הבעיטות שקיבלתי הערב בטיילת בתל-אביב. גם לא ההשפלה שבהצלפה עם שרשרת ברזל בצוואר מחבורת ילדים שיכורים. כואב לי שאין משטרה בתל-אביב. שהאזרח שמגיע לו קצת ביטחון אישי כבר אין לו - גם בטיילת בתל-אביב, לא רק בתחנה המרכזית".

לפי נאה, המשטרה לא עושה די בהגנה על האזרחים ועסוקה ב"יחסי ציבור": "כל הפרסומים השיקריים של המשטרה על הסגווי שלה שנוסעים כל הזמן בטיילת ועל הקטנוע של השוטר ועל הניידת האזורית של אזור הטיילת ועל יחידת השוטרים על הסקטים/גלגליות בטיילת למען ביטחון הציבור צצו לי בחלומות כשראיתי כוכבים כשנחתה לי שרשרת ברזל על הצוואר.

"בשבת הופעתי עם השר איציק אהרונוביץ' ב'שבת תרבות' בנס-ציונה. כשהוא סיפר על הישגי המשטרה בלוחמה בפשיעה ובהגברת הביטחון האישי של האזרחים, הקהל צעק לו בוז, אז שני מאבטחים אישיים ואיש יחסי הציבור קפצו לבמה כדי לגונן על סיפורי הסבתא השיקריים שלו.

"אני, בוקי נאה, שנולד בתל-אביב, כותב כאן שאין ביטחון אישי לתושבי תל-אביב. אין משטרה, ואין דין ואין דיין. רק שוטרים שרושמים דוחות חניה... הפסדנו את תל-אביב לפשע בגלל שהמשטרה מבזבזת את הכסף על מאבטחים לשר ומבצעי יחסי ציבור על סגווי ו-וספה וניידת שלא קיימים".