"אטרקטיבי" ב-Buy2USA: גלקסי S4 יקר מהמחיר בישראל

באתר המשלוחים מארה"ב יצאו היום במבצע לסמארטפון החדש של סמסונג: 3,700 שקל ואספקה לאחר 14 יום מההזמנה ■ בחברה שכחו כי המכשיר יימכר מהשבוע הבא בארץ - ב-3,275 שקל בבסט מובייל וב-3,600-3,700 שקל בסמסונג

באתר המשלוחים מארה"ב - Buy2USA, מיהרו לצאת היום במבצע "אטרקטיבי" לגלקסי S4 של סמסונג. בחברה מציעים לרכוש את הסמארטפון המדובר ב-3,700 שקל ולקבל אותו לאחר 14 יום ממועד ההזמנה.

בחברה כנראה ממש היו לחוצים לצאת במבצע הזה ולא שמו לב שהמכשיר יתחיל להימכר כבר בשבוע הבא בארץ, כאשר מחירו ברשת בסט מובייל יעמוד על 3,275 שקל, בעוד שאצל המפעילות הסלולריות ואתר חברת סמסונג אפשר יהיה לרכוש אותו ב-3,600 עד 3,700 שקל (על-פי הערכות).

בנוסף, המוצר אצל Buy2USA מגיע ללא מתאם ישראלי לשקע החשמל של המטען באריזה, והלקוח צריך לרכוש אותו בנפרד. עלות המתאם באופן פרטי היא זניחה, כ-25 שקל, אבל העיקרון הוא שחשוב.

בהודעה לעיתונות למבצע הודיע ירון בן-אלי, מנכ"ל Buy2USA: "אנו שוקדים כל העת להנגיש ולהביא לקהל לקוחותינו את המוצרים המתקדמים ביותר, באופן המתקדם ביותר ובמחיר אטרקטיבי, וכעת לקוחות Buy2USA אשר ירכשו את המכשיר יוכלו לקבלו זמן קצר ממועד הרכישה ולא להמתין להגעת המכשיר לישראל".

בהודעה של בן-אלי, הוא לא שם לב שכבר ביום שלישי או אפילו שני אפשר יהיה לרכוש את ה-S4 בחנויות בארץ.

המבצע של Buy2USA הוא לא רעיון חדש. רשתות המשלוחים מארה"ב נוהגות להציע מבצעים שונים כאשר סמארטפונים וטאבלטים יוצאים מעבר לים. חבל רק שהן לא תמיד בודקות את המבצעים שלהן, בשביל שאלה באמת יהיו "אטרקטיביים" ללקוחותיהן.

תגובת רשת Buy2USA: "המבצע נולד לאחר פניות מלקוחות האתר אשר ביקשו לבצע רכישה של המכשיר מארה"ב. אנו מזמינים כל לקוח לבצע סקר שוק ולבחור את המחיר המתאים עבורו. יש לציין כי מרגע עליית המבצע לאתר כבר בוצעו מספר רכישות על-ידי לקוחות.

"בנוגע לזמן הגעת המכשיר לישראל, אנו מתחייבים על כ-14 יום, אך ניסיון העבר מלמד כי לרוב מדובר בזמן קצר בהרבה, כך שבהחלט ניתן להעריך כי המכשירים הראשונים שיירכשו יקדימו את המכשירים המתקבלים בישראל".