מיקרוסופט מחזרת אחר משתמשי אנדרואיד עם מוצר חדש

אפליקציה חדשה בשם "Switch To Windows Phone" מאפשרת למשתמשי אנדרואיד לבדוק אילו אפליקציות קיימות במכשיר האנדרואיד שלהם ונמצאות גם בחנות של מיקרוסופט

הבעיה הגדולה ביותר של מערכת ההפעלה לסלולר של מיקרוסופט - ווינדוס פון 8, הוא מבחר מצומצם של אפליקציות. בענקית התוכנה והחומרה מנסים להדביק כל הזמן את הפער ועכשיו הם גם מצאו דרך מעניינת להעביר משתמשים בעלי סמארטפון אנדרואיד לווינדוס פון 8.

אפליקציה חדשה בשם "Switch To Windows Phone" מאפשרת למשתמשים הסקרנים לבדוק אילו אפליקציות קיימות במכשיר האנדרואיד שלהם ונמצאות גם בחנות של מיקרוסופט. אם אותה אפליקציה לא קיימת בווינדוס פון, המשתמש יקבל הצעות לאפליקציות דומות. לאחר סריקת האפליקציות, המשתמש מקבל רשימה אותה הוא יכול לשמור בשירות הענן - סקיי דרייב ולהעביר למכשיר הווינדוס פון ברשותו, כך הוא יוכל לבצע את כל ההורדות בקלות.

פרסומת חדשה

מיקרוסופט השיקה בימים האחרונים פרסומת חדשה, שבאה לקדם את הפלטפורמה הסלולרית שלה. הפרסומת השנונה, מציגה את המלחמה בין בעלי האנדרואיד לאייפון, כאשר מיקרוסופט מציעה פתרון נוסף - ווינדוס פון 8 (לצפייה בפרסומת).

להורדת האפליקציה באנדרואיד: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.microsoft.switchtowp8

להורדת האפליקציה בווינדוס פון: http://www.windowsphone.com/en-us/store/app/switch-to-windows-phone/3286dd5d-3f98-435a-b80c-3fccba05a867?appid=3286dd5d-3f98-435a-b80c-3fccba05a867