20.1% רייטינג לתבוסה של ברצלונה לבאיירן מינכן

זה הנתון שנרשם לשידור חצי גמר ליגת האלופות בזכיינית ערוץ 2 רשת ■ תשדר גם את הגמר הכל-גרמני ב-25 במאי, בו תתמודד באיירן מול בורוסיה דורטמונד

הנוקאאוט המושלם של באיירן מינכן על ברצלונה, לאחר שניצחה אתמול (ד') 0-3 את הקטאלונים בגומלין חצי גמר ליגת האלופות קאמפ נואו (0-7 בסיכום הכולל), הביא לזכיינית ערוץ 2 רשת רייטינג ממוצע של 20.1% בקרב משקי הבית היהודיים.

יש לציין כי המשחק אמש שודר במקביל גם באפיק ה-HD של ערוץ הספורט, שאינו נכלל במדרוג. התוכנית הכי נצפית בטלוויזיה אתמול היתה חדשות ערוץ 2 - שגרפה 26.9%.

כזכור, רכשה רשת מערוץ הספורט, מחזיק הזכויות של ליגת האלופות בישראל, שלושה משחקים לשידור משלבי ההכרעה של המפעל לעונת 2012/13 - שניים מחצאי הגמר, וגם את משחק הגמר. בשבוע שעבר, הביאה ההתמודדות בין דורטמונד לריאל מדריד 19.8% רייטינג.

את משחק הגמר הכל-גרמני, בין באיירן לבורוסיה דורטמונד שיתקיים באצטדיון וומבלי בלונדון, תשדר רשת ביום שבת, ה-25 במאי. בשנה שעברה היא שידרה את גמר האלופות בין צ'לסי לבאיירן מינכן, שלא נחל הצלחה גדולה והביא רייטינג ממוצע של 19% בלבד. לפני כן שידרה רשת את גמר ליגת האלופות ב-2009 בין מנצ'סטר יונייטד לברצלונה, אז גרף המשחק נתון צפייה ממוצע של 31.5%.