צפו ב"מהפכת השופינג": ניווט בקניונים עם זום שופר

האפליקציה מאפשרת למשתמש לראות מיפוי של הקניון בו הוא נמצא, כולל שמות החנויות ■ מציעה חיפוש חנויות ומבצעים, הנחות והכנה מקדימה לביקור בקניון

אפליקציות ניווט בכבישים הן לא דבר חדש, אבל העתיד בתחום הזה הוא ניווט בתוך מתחמים סגורים, כמו שדות תעופה, פארקי שעשועים ומוזיאונים. הסטארט-אפ הישראלי זום שופר מציע אפליקציה בשם "קניון איילון", שבאה לאפשר התמצאות בתוך מרחב סגור, כמו קניון ומציאת חנויות.

החברה התחילה את השירות שלה בשבוע שעבר, בקניון איילון ברמת-גן. האפליקציה קיימת כרגע רק למכשירי אייפון, אבל בעתיד היא מתכננת גם גרסה לסמארטפוני אנדרואיד.

זום שופר מאפשרת למשתמש לראות מיפוי של כל הקניון בו הוא נמצא, כולל שמות החנויות. המשתמש צריך להזין את מיקומו באופן עצמאי, על-ידי הזנה של החנות לידה הוא נמצא. האפליקציה לא מאפשרת מעקב בזמן אמת אחר מיקומו של המשתמש.

לפחות כרגע, נראה כי המטרה של האפליקציה היא להפוך למועדון חברים, המאפשר תקשורת בין החנויות למבקרים בקניון. האפליקציה מציעה חיפוש חנויות ומבצעים, הנחות ייחודיות והכנה מקדימה לביקור בקניון.

זום שופר תתרחב בעתיד גם לקניונים נוספים בארץ, היזמים שעומדים מאחוריה הם בעז יריב וספי גבאי. היזמים הישראליים משמשים מזה מספר שנים כנציגים של פאקו אנדרהיל, גורו השופינג הבינלאומי המשמש כיועץ וחבר הנהלה בזום שופר.

"הצרכנים של 2013 יותר עניים בזמן מאשר בכסף, ולכן הם מחפשים פתרונות שיקלו עליהם את השופינג מבלי לפגוע בחוויית הקנייה", אומרים בזום שופר. "אנו יודעים ממחקרים בארץ ובעולם שאנשים הולכים לאיבוד בכ-40% מהזמן שהם מבלים בחנויות גדולות ובקניונים.

"לכן פיתחנו את זום שופר לא כעוד אפליקציה, אלא כפלטפורמה חכמה היודעת לשדרג אפליקציות חדשות וקיימות באמצעות כלי עזר חיוניים לשופינג, העוזרים לצרכנים לחסוך זמן, לחסוך כסף וליהנות מחוויית קנייה דמוית משחק מותאמת אישית לכל משתמש. זום שופר היא מהפכת שופינג אמיתית".