רייטינג: "בלתי הפיך" של רשת סוגרת עונה עם 27.8% בממוצע

פרק הפתיחה הכפול של "מועשרות" בערוץ 10 רשם אמש רייטינג של 17.6% וגבר במעט על שידורי ערוץ 2

התוכנית "בלתי הפיך" בכיכובם שלעדי אשכנזי ומולי שולמן מסיימת עונה מוצלחת ביותר. הפרק ששודר השבוע הוביל את טבלת הרייטינג השבועית עם 26.9% צפייה, והקומדיה של זכיינית ערוץ 2 רשת מסיימת עונה עם ממוצע גבוה של 27.8% צפייה. גם "אבודים" של רשת מגיעה בפרק האחרון ששודר ל-25.3% צפייה נאים.

השבוע שוב ספגה קשת את ימי החג, הפעם ל"ג בעומר, והיא מסתפקת בנציגות סמלית בטבלת הצפייה. עם השקת "האח הגדול" הערב (א'), צפוי לשוב הסומק ללחייה. "עובדה" היא התוכנית הנצפית של הזכיינית בשבוע החולף עם 25.7% צפייה; ו"סברי מרנן", למרות פרק עם ממוצע צפייה גבוה השבוע, הגיעה לממוצע של 25% צפייה. השבוע שודרו 3 תוכניות של הקומדיה, מה שמחייב פרסום ממוצע שבועי לתוכנית.

ערוץ 10 אמנם נפקד מהעשירייה הבכירה של השבוע, ועדיין מדובר בשבוע מוצלח עבורו. "כלבוטק" אמנם חזרה לפרופורציות של הפלטפורמה עם 15% צפייה, אולם "מעושרות" סיימה את השבוע עם פרק צפייה כפול, שהגיע לממוצע של 17.6% צפייה וגבר במעט על ערוץ 2 ממול. "המגזין" של ערוץ 10 עם אשרת קוטלר שובר שיא מאז תחילת השנה עם 11.1% צפייה.

רגע לפני השקת "יום שישי החדש" של חדשות 10, ראוי לראות לאיזו זירה בלתי אפשרית נכנס הערוץ. "אולפן שישי" של חדשות 2 עם דני קושמרו מגיעה ל-20.8% צפייה, ו-"יומן" עם אילה חסון בערוץ 1 הניבה רייטינג ממוצע של 6.4%. באותו זמן, מהדורת חדשות 10 הגיעה ל-4.8% צפייה בלבד (אם כי מדובר בשיפור קל לעומת ממוצע הרצועה).

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2 עומדת על ממוצע שבועי של 22.8% צפייה.

רייטינג שבועי
 רייטינג שבועי