נייס עמדה בצפי: רווח של 37.6 מיליון דולר ברבעון הראשון

מועצת המנהלים של נייס הכריזה על חלוקת דיבידנד בסך של 0.16 דולר למנייה בגין הרבעון הראשון של 2013 ■ צפי לרווח של 58-64 סנט למניה ברבעון השני

חברת נייס דיווחה היום כי הכנסות החברה (non-GAAP) ברבעון הראשון של 2013 היו 224.7 מיליון דולר, עלייה של 4.5% מהכנסות בסך 215.2 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2012.

הרווח הגולמי (non-GAAP) ושיעור הרווח הגולמי ברבעון הראשון של שנת 2013 גדלו ל- 150.4 מיליון דולר ו-66.9% בהתאמה, מ-139.5 מיליון דולר ו-64.8%, בהתאמה, ברבעון הראשון של 2012.

הרווח התפעולי (non-GAAP) ושיעור הרווח התפעולי ברבעון הראשון של 2013 גדלו ל-43.5 מיליון דולר ו-19.4%, בהתאמה, מ-39.3 מיליון ו-18.3%, בהתאמה, ברבעון הראשון של 2012.

בשורה התחתונה דיווחה נייס כי הרווח הנקי (non-GAAP) הסתכם ברבעון בכ-37.6 מיליון דולר לעומת 35.6 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2012. הרווח (non-GAAP) למניה עמד על 61 סנט, גידול של 7.0% מ-57 סנט ברבעון הראשון של 2012.

אנליסטים ציפו בממוצע להכנסות של כ-227 מיליון דולר ורווח של 61 סנט למניה ברבעון.

על בסיס GAAP גדל הרווח הנקי ברבעון ל-17.8 מיליון דולר מ-7.8 מיליון דולר ברבעון הראשון של שנת 2012.

דיבידנד של 16 סנט למניה

הנהלת החברה מעריכה כי ההכנסות non-GAAP לרבעון השני של 2013 יעמדו בטווח שבין 220 ל-230 מיליון דולר. הרווח למניה non-GAAP צפוי להיות 58-64 סנט. בשנת 2013 כולה תחזית ההכנסות היא בטווח שבין 940 ל-970 מיליון דולר. תחזית הרווח למנייה non-GAAP בדילול מלא לשנת 2013 היא בטווח שבין 2.55 ל-2.65 דולר.

מועצת המנהלים של נייס הכריזה על חלוקת דיבידנד בסך של 0.16 דולר למנייה בגין הרבעון הראשון של 2013. המועד הקובע יהיה 23 במאי 2013 והדיבידנד ישולם ב-6 ביוני 2013, בניכוי מס בשיעור של 15%.

"אנו שמחים לדווח על רבעון נוסף של צמיחה וגידול ברווחיות ואנו מאמינים שנעמוד בציפיות שלנו לשנה. אנו ממשיכים לספק ללקוחותינו כלי ניתוח מידע ויישומים מתקדמים החדשניים ביותר מסוגם והמובילים בתעשייה", אמר זאבי ברגמן, נשיא ומנכ"ל נייס.

ברגמן הוסיף ואמר: "פתרונות מתקדמים אלה, כולל הפלטפורמה החדשה לניתוח הקשר עם הלקוח עליה הכרזנו לאחרונה, אשר משפרת את היכולת של לקוחותינו להשתמש ב-Big Data לצרכים תפעוליים, מסייעים לחברות לשפר תוצאות עסקיות, לציית לרגולציה, למנוע הונאות, לשפר את חוויית הלקוח ולהגביר את הבטיחות והבטחון. כל אלה הם בעלי חשיבות גדלה והולכת עבור לקוחותינו. הרחבת השימוש בפתרונות שלנו והמשוב החיובי שאנו מקבלים מלקוחותינו מעידים כי אנו יוצרים עבורם ערך ונותנים מענה לצרכיהם".