הישג: רשת CBS תשדר סדרה על בסיס פורמט של ערוץ 10

CBS האמריקאית הזמינה עונה שלמה של הסדרה "בני ערובה" של ערוץ 10 לאחר פיילוט מוצלח בינואר ■ את הסדרה יפיקו מפיק-העל ג'רי ברוקהיימר והאחים וורנר

רשת CBS האמריקאית הזמינה עונה של הסדרה "בני ערובה" המבוססת על הפורמט הישראלי של ערוץ 10. הרשת הודיעה זאת אתמול, לאחר שבינואר הוזמן פיילוט לסדרה של עמרי גבעון ורותם שמיר. את הסדרה, שעדיין לא שודרה בישראל, הביא לשוק האמריקאי הישראלי אלון ארניה, שגם עיבד הפורמט לארה"ב.

את הסדרה יפיקו ג'רי ברוקהיימר, ג'פרי נחמנוף וענקית התוכן האחים וורנר. יככבו בו השחקנית האוסטרלית זוכת האמי טוני קולט ("החתונה של מיוריאל", "טארה") ודילן מקדרמוט ("פרקליטים").

הסדרה האמריקאית תעסוק במשפחה שנקלעה לקונספירציה פוליטית מורכבת. קולט תגלם את אלן, מנתחת מצליחה המתגוררת בוושינגטון, אשר נבחרה לנתח את נשיא ארה"ב. היא נשאבת למערבולת פוליטית לאחר שבני משפחתה נלקחים כבני ערובה, ועליה מוטלת האחריות להציל את חיי בעלה וילדיה.

נחמנוף יכתוב את התסריט ויביים את הפיילוט. הוא יהיה מפיק בפועל יחד עם היוצרים וחיים שריר, מפיק הסדרה הישראלית. לארניה, שיהיה מפיק שותף בתוכנית זו, יש הישג נוסף השבוע, לאחר שסדרה אחרת שפיתח, "ביטראייל", הוזמנה על-ידי רשת ABC לעונה הבאה.