פתיחה מוצלחת ל"המירוץ למיליון" של רשת: 29.6% רייטינג

עונת הריאליטי החלה: "האח הגדול" של קשת עם 43.6% בראש הטבלה השבועית

משחקי הריאליטי החלו השבוע באופן רשמי, ונתוני הרייטינג שוב מרקיעים שחקים. "האח הגדול" של זכיינית ערוץ 2 קשת, בתוכנית הבכורה ביום ראשון שעבר, הגיעה ל-43.6% צפייה. נתוני התוכנית השנייה נמוכים יותר אבל עדיין מרשימים - 36% צפייה. תוכנית הלוויין של הריאליטי, "בית של האח הגדול שווה יותר" עם המעצב דניאל חסון, רשמה 26.9% צפייה.

השקה מוצלחת גם ל"המירוץ למיליון" של רשת - 29.6% צפייה. מדובר בהזנקה המוצלחת ביותר מבין 3 העונות. ברגע השיא של התוכנית אמש (מוצ"ש) צפו בתוכנית 35.4% ממשקי-הבית היהודיים.

ממול, "מעושרות" של ערוץ 10, שזכתה לנתוני פתיחה טובים בשבוע שעבר, התרסקה ל-9.1% צפייה בלבד.

יש לציין כי "המירוץ למיליון" התמודדה גם מול ערוץ 20, המשדר מבית "האח הגדול" של קשת, שעדיין פתוח לכלל מנויי הכבלים והלוויין. אתמול, בזמן שידור התוכנית בערוץ 2, שודרה מסיבה שנערכה בבית "האח הגדול". ברשת אומרים (שכן הנתונים אינם נמדדים באופן רשמי) כי בין השעות 21:00-23:00, עמד ערוץ 20 על רייטינג של 4.3% צפייה.

תוכנית האירוח החדשה של גיל ריבה בערוץ 10 רשמה 8.3% צפייה. "מועדון המבקרים" של רשת עמדה על 8.1% צפייה - נתון די נמוך לאור המקפצה המוצלחת.

גם עבור ערוץ 10 היה זה שבוע של השקות, פושרות מעט יותר. מגזין יום השישי החדש של הערוץ, "שישי" עם אלון בן-דוד וטלי מורנו, הגיע ל-4.8% צפייה, נמוך יותר משתי תוכניות המגזין האחרות של הערוצים המתחרים.

עם זאת, ניתן לראות עלייה מסוימת ברייטינג של רצועת שישי של חדשות 10, שבמשך חודשים הוזנחה. זאת, בין היתר לאור ירידה קלה בנתוני הצפייה של "אולפן שישי" של חדשות 2 עם דני קושמרו, שהגיעה ל-17.8%.

המגזין שהוכיח יציבות הוא "יומן" של ערוץ 1, בהגשת אילה חסון, עם 6% צפייה.

ההישג המשמעותי של ערוץ 10 בליל שבת הוא תוכנית האירוח "שי בשישי" עם שי שטרן, שהושקה אף היא והגיעה ל-5.4% צפייה.

רייטינג שבועי
 רייטינג שבועי