ועד הפעולה בסלקום: הפעילו נגדנו חוקרים פרטיים

יו"ר ועד ההקמה בסלקום, מיה יניב, טוענת כי חוקר פרטי עקב אחריה כאשר הייתה בסיור בחיפה ביחד עם נציג נוסף מהוועד ■ סלקום בתגובה: לא היו דברים מעולם

הוועד בסלקום מאשים את הנהלת החברה בהפעלת חוקרים פרטיים שעוקבים אחר חברי הוועד. הנהלת סלקום מכחישה זאת מכל וכל.

יו"ר ועד ההקמה בסלקום, מיה יניב, טוענת בשיחה עם "גלובס" כי חוקר פרטי עקב אחריה כאשר הייתה בסיור בחיפה ביחד עם נציג נוסף מהוועד. לדבריה, המעקב היה ממושך, ובסופו של דבר אף כמעט נגרמה תאונה בשל כך. היא ציינה כי רכב המעקב תועד, והיא הגישה תלונה במשטרה על כך.

מאבק העובדים בסלקום נמשך בצורה עקבית על אף שלא נרשמים בו אירועים חריגים, וזאת מפני שהנהלת סלקום החליטה שלא להיאבק בצורה גלויה בניסיון להקים ועד.

לטענת ועד הפעולה, ההנהלה ממשיכה כל הזמן לנסות ולשבש את פעילותם בדרכים שונות ומתוחכמות, תוך כדי שהיא מעודדת עובדים להתנגד לוועד ולייצר פעילות נגדית.

יניב אמרה כי הוועד ממשיך לצרף עובדים להתארגנות החדשה מדי יום ביומו, אך סירבה למסור מספרים לגבי כמות העובדים שצריכים להירשם בדרך להכרה בהם כארגון יציג.

מסלקום נמסר בתגובה כי "החברה דוחה מכל וכל את ההאשמה השקרית ומברכת על הפנייה למשטרה. יתרה מזאת, החברה שבה ומדגישה כי הנהלת החברה ממשיכה לדבוק בעמדתה שלא להתערב ולכבד את זכויות עובדיה להתארגן ולאורך כל הדרך.

"כל בקשה של נציגי ההסתדרות להקמת דוכנים, תליית שלטים ולפעילויות הסברה של נציגי ההסתדרות נענתה ברצון על-ידי ההנהלה, וחברי ועד הפעולה אכן פועלים באופן יומיומי במשרדי החברה ובמוקדים השונים".

בחברה מדגישים כי הם "דוחים כל ניסיון לגרור אותה לפרובוקציה".