סקר: מרבית הנשים יוותרו על סקס ולא על הסמארטפון

57% מהנשים בסקר שערכה AVG טענו כי היו מעדיפות לוותר על סקס למשך שבוע מאשר על הסמארטפון או על הטאבלט שלהן

זאת לא תהיה טעות לומר שבימים אלה הסמארטפון הפך להיות "חברו הטוב ביותר של האדם". עם זאת, סקר חדש שפורסם לאחרונה מראה כי הנשים בארה"ב לקחו את החיבה למכשירים הניידים בצורה מוגזמת מדי, עד כדי כך שהן מוכנות לוותר על הקשר עם בני זוגן מאשר לוותר על הסמארטפונים והטאבלטים שלהן.

חברת AVG Technologies, שערכה את הסקר, הציבה לנשים שהשתתתפו את השאלה: על מה הייתן מוכנות לוותר למשך שבוע, על הסמארטפון שלכן או על קיום יחסי מין?

57% מהנשים שנשאלו השיבו כי הן היו מעדיפות לוותר על סקס למשך שבוע מאשר על הסמארטפון או על הטאבלט שלהן. למעשה, ממצאי הסקר הראו כי יותר ויותר נשים בארה"ב מתרחקות מבני הזוג שלהן ומקדישות זמן רב יותר לסמארטפונים ולטאבלטים שברשותן.

בסקר, שנערך בחודש אפריל, השתתפו 4,000 נשים בארה"ב, בריטניה, קנדה, צרפת, גרמניה וברזיל. כ-50% מכלל הנשים שהשתתפו בסקר ברחבי העולם טענו כי הן מוכנות או כי בכוונתן להיפרד מבן זוגם באמצעות שיחת טלפון, בעוד רבע מהנשאלות השיבו כי הן מוכנות לסיים קשר אישי באמצעות שליחת הודעת SMS.

מעבר לכך, תוצאות הסקר הראו כי נשים עושות שימוש נרחב בסמארטפונים ובטאבלטים שלהן כדי לסקור את הרשתות החברתיות, במטרה לאתר דייט פוטנציאלי או סתם לעקוב אחר משתמשים אחרים.

בנוסף, 61% מהנשים בברזיל שהשתתפו בסקר טענו כי ביטלו דייט מתוכנן בהתבסס על מידע שאספו ברשתות החברתיות.