הפרסומת של בזק עם גידי גוב - הכי זכורה ואהובה השבוע

כל הקמפיינים השבוע, למעט של קוקה-קולה, הם קמפיינים בעלי מרכיב הומוריסטי

הקמפיין האחרון של בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, עומד השבוע בראש טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות, בשני המדדים. בקמפיין נראה הפרזנטור הקבוע גידי גוב כאשר הוא מחופש לדמויות שונות, ובכל פעם הוא מנסה להמחיש כמה מהירה גלישה ב-100 מגה.

שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.0%. לעומת זאת, ששיעורי הזכירות של הפרסומת דומים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11.4%.

במסגרת הקמפיין של בזק עלו השבוע לאוויר 4 סרטונים שונים (הודו, קריביים, קוטב ורפטינג) ובנוסף 3 פינות חסות שונות בתוכנית "האח הגדול" (מדען, מורה ופסיכולוג).

לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, היקף ההשקעה הכולל בכל הקמפיין עמד השבוע על 1.6 מיליון דולר במחירי מחירון.

עלייה קלה במספר הפרסומות

את שתי הטבלאות חותמת הפרסומת של ביטוח הפניקס בכיכובה של גילה אלמגור, הכוללת 3 סרטונים שונים. הפרסומת מתברגת נמוך ביחס להשקעה הכספית השבועית, שעמדה על 1.3 מיליון דולר.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין כי השבוע עומד המדד בסימן פרסומות הומוריסטיות, ולמעט הפרסומת של קוקה-קולה, המדורגת נמוך בטבלת האהודות, הפרסומות הן בעלות מאפיינים הומוריסטיים, ובהתאם זוכות לרמת אהדה גבוהה.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עלה מעט בהשוואה לשבוע שעבר, ועומד על 510 (לעומת 482 בשבוע שעבר).

במקביל ניכרת ירידה בסך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים. השבוע סך התקציבים עמד על כ-40.4 מיליון דולר, וזאת בהשוואה ל-45.6 מיליון דולר בשבוע שעבר.

אהובות
 אהובות