רייטינג שבועי: "האח הגדול" ו"ארץ נהדרת" קרובות ל-40%

גמר ליגת האלופות ששודר אמש על-ידי זכיינית ערוץ 2 רשת רשם 21.9% צפייה

בעוד שרשת וערוץ 10 מתקוטטים בבית המשפט על "הישרדות", מה שמונע משני הזכיינים לשדר את הפורמט, שמה עליו את ידה הזכיינית היחידה שעליה לא מוטלת כל מגבלה בעניין ועקצה קלות את שתי יריבותיה.

אמש (מוצ"ש) בשעה 21:00, רגע לפני שהחלה "מצב האומה" ברשת ו"מעושרות" בערוץ 10, קיבלו מנויי ערוץ "האח הגדול" של קשת התראה סלולרית, שלפיה כעת משודרת בערוץ 20 של "האח הגדול" משימת חסינות בסגנון "הישרדות". על-פי הערכות, נתוני הצפייה בערוץ בתשלום עמדו על 4%, כשמתמודדי התוכנית דימו שהם בני שבטים המתקוטטים על אי.

"מצב האומה" של רשת רשמה נתון רייטינג יפה של 23.4%, ו"מעושרות" של ערוץ 10, שידעה ימים יפים יותר, ניצבה על 11.1% צפייה.

גמר ליגת האלופות בין באיירן מינכן לדורטמונד משיג לרשת 21.9% צפייה (ללא נתוני ה-HD ששודרו בכבלים). המשחק אתמול גם היה נצפה יותר מהגמר בעונה שעברה בין צ'לסי לבאיירן, שהניב 19% בלבד.

טבלת ההובלה השבועית ברייטינג מתחלקת לשניים: בצמרת יש 3 משדרים של קשת שנושקים ל-40% צפייה, ומתחתם כל היתר. שתי תוכניות "האח הגדול", בצל הריב הצורם בתוך הבית, הניבו 38% צפייה. משדר הפריצה לבית "האח" ביום שני לא נמדד משום שהוא נמשך פחות מ-20 דקות, אולם צפו בו 41.4% ממשקי-הבית. תוכנית העשור של "ארץ נהדרת" רשמה גם היא נתון מרשים של 37.1% צפייה.

בזכות "האח הגדול", יעקב אילון רשם שיא ממוצע לתוכניתו בקשת, "העולם הלילה" - 22.8%.

אמנם הנתונים של רשת אינם מגיעים לגבהים האלה, אבל הזכיינית מסיימת שבוע צפייה מוצלח, כש"המרוץ למיליון" היא התוכנית המובילה שלה עם 24.4% צפייה. "דייט בחשיכה" רשמה 21.6% צפייה.

מגזין "שישי" של ערוץ 10 צולל חזרה לנתונים שמזכירים את הימים שבהם הערוץ שידר מבזק ושידורים חוזרים. התוכנית של אלון בן-דוד וטלי מורנו עמדה על 4.4% - פחות מהתוכנית של אילה חסון בערוץ 1 שרשמה 6% צפייה (יציבות מרשימה), והרבה פחות מ"אולפן שישי" של חדשות 2 שרשם 18.5% צפייה.

רייטינג
 רייטינג